Divadlo Komedie hostuje v Olomouci - uvede šest avizovaných titulů a jednu změnu

Email Tisk

Na výběr toho nejlepšího z tvorby pražského Divadla Komedie se mohou těšit návštěvníci 16. ročníku festivalu Divadelní Flora. V posledních čtyřech dnech přehlídky zde představí přední česká činoherní scéna celkem sedm inscenací, a to jak v Moravském divadle Olomouc, tak v renovovaném klubu S-Cube.


 
Unikátní retrospektivu nakonec uvedeme s jednou programovou změnou - místo představení inscenace Hodina, kdy jsme o sobě nic nevěděli diváci uvidí představení Hrdinové jako my,“ upřesňuje Zdeněk Vévoda, mluvčí festivalu. Podle jeho slov se poslední inscenace předního českého souboru, premiérovaná týden před začátkem festivalu, vyvinula do tvaru, který do Olomouce nelze přenést. „Nejistota halila tento projekt z pochopitelných důvodů už delší dobu, a ačkoliv inscenátoři i organizátoři festivalu udělali maximum pro zdárný přenos, měli jsme samozřejmě připraveno i náhradní řešení," doplňuje Vévoda.
 
Diváci, kteří si už zakoupili na představení lístek, mají tak šanci zhlédnout podobně kvalitní produkci a navíc získat bonus v podobě překvapeni po skončení představení. "Nemůžeme sice prozradit, jakým způsobem se soubor divákům revanšuje, ale litovat rozhodně nebudou," tvrdí Vévoda.


   alt
Inscenace Hrdinové jako my v režii Kamily Polívkové představuje příběh bývalého estébáka a nabízí nový pohled na socialistické zřízení včera i dnes. Kromě ní návštěvníci festivalu do neděle zhlédnou představení Goebbels/Baarová, Srdce temnoty, Víra, láska, naděje, Podzemní blues, Weissenstein a Legenda o svatém pijanovi. Kompletní nabídku představení a doprovodného programu naleznete na webu www.divadelniflora.cz, kde organizátoři zveřejňují také nejčerstvější informace a rozhovory s aktéry. Předprodej vstupenek probíhá na pokladně Moravského divadla Olomouc a zájemci mohou využít i nabídky online rezervace.
   
Festival je pořádán za finanční podpory Statutárního města Olomouc, Olomouckého kraje, Ministerstva kultury ČR a Mezinárodního visegrádského fondu.


 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit





Banner

Přihlášení

K21 se představuje

IRENA AMBROŽOVÁ


redaktorka ve věku kolem třiceti let :-)

    Pochází z Prahy, kde strávila celý svůj život, kromě půlročního studia v Litvě a několika měsíčního toulání se Asií.

    Vystudovala Provoz a řízení letecké dopravy na ČVUT a Enviromental Engineering na ČZU. Pracuje jako dispečer v letecké dopravě.

    Pro K21 píše od léta 2014, před tím pracovala jako redaktorka a korektorka pro Studentpoint.cz, též přispívala do Informuji.cz, Info-Koktejl, CityBee a dalších. Na K21 má ráda příjemnou atmosféru podobně naladěných lidí  a možnost se dostat k zajímavým knižním a filmovým titulům.

    Mezi koníčky Ireny patří: literatura, letectví, cestování, tvůrčí psaní (je spoluautorkou dvou almanachů Odemykání), sport (zejména běh – členka běžeckého oddílu SK Svěrák, aktivně se účastní běžeckých závodů všech délek  a profilů, od krátkých krosů až po silniční maratony), běhá i Spartan race, ráda trávím čas v horách a nepohrdne dobrým pivem a vínem.

    A Ireny motto? „Daleká ať cesta má! Marné volání“

Toulavka

Anketa


Banner

Partneři

Hledat

Mimísek 26

Nové komentáře

Facebook

Twitter


Literatura

Návrat duše jako terapie

duse obalkaSnad za to může kombinace antropologie a psychologie ve vzdělání autora, ale celistvější, hlubší knihu o lidské duši jsem nečetla. Tedy snad kromě Junga a jeho následovníků. Mimochodem i tohoto psychologa autor ve své knize občas cituje, ale je...

Divadlo

Rok 2016 zahájí NoD „čistým řezem“ - Jana Vrána/DJ Alyaz/Vj Tomáš Vavříček - CLEAN CUT

cleancut200V projektu CLEAN CUT se zabýváme ZMĚNOU, jako životním obdobím, kterou můžeme také nazvat PŘEVRATEM neboli univerzálním principem ODPOUTÁNÍ SE. Konkrétně máme na mysli časový úsek nicoty mezi koncem a začátkem, které nevnímáme jako dva rozdílné st...

Film

Muž z oceli aneb Návrat Supermana na filmová plátna

Superman je asi nejslavnější komiksovou postavou na světě a patří k největším klenotům, jaké tato literatura má. Celovečerní film Richarda Donnera z roku 1978 byl navíc průkopníkem, protože tehdy se podobné adaptace nenosily a šlo o velké riz...