Velký úspěch slavil Český Krumlov při předávání cen Czech Tourism Awards v Berlíně na veletrhu ITB Berlin. Vyhrál kategorii nazvanou Nejlepší partner: Město, a to za rekonstrukci a oživení památek na svém druhém břehu, především za opravu synagogy a Domku Egona Schieleho. Tyto projekty jsou pro návštěvníky ze zahraničí velmi atraktivní, což potvrzuje i zájem německých médií o Český Krumlov.
Z hlediska počtu evropských turistů přijíždějících do Krumlova jsou Němci na prvním místě. Na hosty z Německa je Krumlov dobře připravený; prohlídky města i památek v německém jazyce, informační materiály, popisky k exponátům v muzeích či praktické instrukce na parkovištích jsou samozřejmostí. Němečtí turisté patří i mezi pravidelné návštěvníky festivalů a slavností, letos si jistě nenechají ujít Mezinárodní hudební festival, na němž zazpívá německý tenorista Jonas Kaufmann.
Velké oblibě se těší také krumlovský pivovar Eggenberg s místní gastronomií.
CzechTourism Awards není pro Krumlov jedinou cenou, která přispívá k dobrému jménu města v tuzemsku i v zahraničí. Loni získalo město Velkou cenu cestovního ruchu za turistický portál www.ckrumlov.cz.
Český Krumlov je také zapojen do kampaně agentury CzechTourism cílené především na zahraniční trhy. V rámci projektu CESTY ZA POZNÁNÍM je Český Krumlov vybrán mezi 12 klíčových destinací, kterými se Česko prezentuje v zahraničí.
Město je prezentováno jako MĚSTO S PŘÍBĚHEM s podtituly:
Pohádka bez konce (Rožmberkové, alchymisti, Slavnosti pětilisté růže, Museum Fotoateliér Seidel)
Osudové město umělců (Egon Schiele)
Divadelní unikáty (Barokní divadlo, otáčivé hlediště, Mezinárodní hudební festival Český Krumlov)
Město z jiné perspektivy (Vltava, vodáctví)
Ctibor Čejpa, podle podkladů města Český Krumlov
ilustrační foto autor
< Předchozí | Další > |
---|