Základ knihovny o copywritingu
Banner

Základ knihovny o copywritingu

Email Tisk

copy200Tým odborníků ze společnosti H1.cz zaměřené na internetové poradenství  a výkonnostní marketing dal dohromady knihu s názvem Copywriting: Pište texty, které prodávají. Ta tvoří pěkný základ jak pro lidi z oboru, tak pro laiky a je na ní vidět, že ji psali zasvěcení lidé.

 

 

Kapitol je v knize dohromady 17, každou má na svědomí jiný autor a čtenář je v nich provázen všemožným psaním. Nejprve je představen samotný pojem copywriting.  Následně se kniha věnuje webům, blogům, PR článkům, tiskovým zprávám, ale také PPC reklamě nebo útvarům pro offline. Každý si v knize najde něco a kdo se v tomto oboru pohybuje, rád si tyto informace zopakuje.

Na knize se mi moc líbí její přehlednost a strukturovanost. Jednotlivé kapitoly jsou plné obrázků s praktickými ukázkami, ale také různých příkladů z praxe a tipů. Nechybí ani praktická cvičení, která lákají k aplikaci nabytých zkušeností. Autoři se v knize snaží ukázat jak dobré příklady, tak ty méně povedené. Právě znalost příkladů a množství tipů dává znát, že autoři nejsou žádní laici, ale naopak profesionálové z oboru a tak by to u odborných knih tohoto charakteru rozhodně mělo být. Na koncích kapitol jsou přehledná shrnutí. Vytkla bych jen rozostřenost některých obrázků, to se jistě dalo vyladit.

Shrnutí: Jak na katalogy, brožury, letáky a POS materiály
•    Než začnete psát, nastavte si marketingové cíle. Zohledněte ale i to, co od materiálu očekává zákazník.
•    Vsaďte na jednoduchou a výstižnou formu.
•    Při psaní se řiďte pohledem zákazníka. Co by vás přimělo ke koupi?
•    K tištěným a POS materiálům můžete připojit QR kód, který povede zákazníka na váš web.
 (s. 187)

 

copy

Na konci knihy naleznete také praktický copywriterský slovníček s vysvětlením základních pojmů. Najdete tu například informace o inbound marketingu, ale také pojmy jako bannerová slepota nebo deadline. Je milé, že si i s tímto dali autoři práci.

Copywriting: Pište texty, které prodávají je velmi praktickou knihou především pro začátečníky, protože pokud člověk něco nezná, tak si díky ní snadno udělá obrázek a bude vědět, kterým směrem se posunout a na co se zaměřit. Díky tomu, že je kniha plná příkladů, bude stát za to, i kdybyste ji měli číst jen jednou a pak ji odložit.

Copywriting: Pište texty, které prodávají
Autoři: Anna Sálová, Zuzana Veselá, Jana Šupolíková, Lucie Jebavá, Jiří Viktora
Žánr: naučná
Nakladatelství: Computer Press
Rok vydání: 2015
Počet stran: 232
Hodnocení: 90 %

http://www.computerpress.cz/copywriting/


 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit





Přihlášení

Anketa


Partneři

Hledat

Z archivu...

Čtěte také...

Můj atlas Česka

muj atlas ceska200Nakladatelství Albatros vydalo v srpnu encyklopedii pro děti Můj atlas Česka, na které se podílel Ondřej Hník a kterou ilustroval Jiří Votruba a taky děti z celé České republiky! Jak vidí a vnímají nejrůznější místa v celé naší zemi právě děti, to se dozvíte v té...

Nové komentáře


Literatura

Tisíc podzimů Jacoba de Zoeta ukazuje střet kultur

tisic podzimu200Na spisovatele Davida Mitchella upozornila experimentující filmová hříčka tří režisérů Atlas mraků, až mžikavě se komíhající rozličnými časovými rovinami i prostory, zalidněná rozličnými postavami ztěles...

Divadlo

Pan Polštář sice nezahřeje, ale rozhodně nenudí

polstar200Na policejní vyšetřovnu je dovlečen spisovatel, který si myslí, že důvodem je obsah jeho povídek, ve kterých se pravděpodobně provinil proti hlubokému totalitnímu režimu, a je připraven přiznat cokoliv, jen aby jeho povídky zůstaly nedotčené. Pravda...

Film

Tlusté časopisy Kino-ikon a Iluminace opravdu existují

casop200Snad ke každému vědeckému oboru existují více či méně tlusté časopisy veskrze odborné, laickému čtenáři obtížně přístupné - a to jak zveřejňovanými texty, tak sehnatelností. Rovněž filmoznalci vydávají takové tiskoviny - na Slovensku je to Kino-ikon, u ...