Brendon Burchard: Náboj
Chyba
  • Chyba při nahrávání RSS.

Brendon Burchard: Náboj

naboj200Tady za vás nikdo nic nevyčistí, neodčaruje a tak podobně… To rozhodně NE. Ale tohle se mi líbí. Ačkoliv o sobě autor na několika místech říká, že je někdy na své klienty tvrdý, či až příliš agresivní, má pocit, že to je prostě potřeba. Jen tak je totiž možné v člověku vyvolat odvahu. Ne, nebudou vám tady létat pečení holubi do úst, ani z vás nikdo rituálně nesejme starosti a trápení. Tohle je tvrdá práce! Po několika stránkách jsem překonala ten počáteční odpor k ryze mužskému pojetí osudu a začalo mne to opravdu bavit. Začala jsem si připadat jako na sezení s kvalitním psychologem. Všechno mělo svůj řád, svou logiku a dostávala jsem se stále hlouběji ke kořenům svých problémů a taky jsem na ně dostala řešení. Nečekejte ezoteriku, ale kvalitní psychologii, logiku a vysvětlení toho, jak neurologicky funguje náš mozek. A nepřelstíme ho. A to je možná i důvod, proč „čarování“ nepomáhá…

S Brendonem Burchardem se nebudete držet zpátky!

Autor rozdělil knihu do deseti základních částí, postupně nám představí deset hlavních pohonných sil pro jednotlivé oblasti našeho života. Podívejme se do obsahu (pohonné síly pro řízení, kompetence, shodu, péči, propojení, změnu, výzvu, tvůrčí vyjádření, vědomí). Každého zaujme jiná oblast, podle toho, kde je jeho Achillova pata. Jako celek je potom ale kniha dobrá pro každého, protože způsob, jakým jsou kapitoly poskládány, je navazující, souměrný a dalo by se říci, že vám proklepne každou oblast myšlení a mozku, díky čemuž si doopravdy uvědomíte, jak moc fyzicky lidský mozek potřebuje ten životní náboj. Ať už ho budete hledat kdekoliv, ať už ho máme ze své přirozenosti kdekoliv, je nezbytně nutné, abyste ho našli. Jinak se váš život stane jen útrpným přežíváním.

A autor často zabíhá do zajímavých, opravdu zajímavých zákoutí lidské psychiky. Je to jako byste otevřeli návod k něčemu, co už znáte a ejhle – ono tam bylo několik ještě nepoznaných funkcí! Třeba jako v této ukázce:

„Jakmile se zase začnete zajímat o druhé lidi, jakmile se zase otevřete světu, začnete si také více všímat toho, jak jsou věci kolem vás UTVÁŘENY. Všimnete si, jaký tvar má váš telefon, jak je uspořádaný interiér vašeho auta, jak je strukturované vaše pracovní prostředí – a ptejte se sami sebe: Proč to tak je, a mohlo by se na tom něco vylepšit z hlediska tvaru a funkce? Podobně se prý ptal svých učňů Leonardo da Vinci, aby zapojil jejich zvědavost a tvořivost.

Sama vaše mysl už je tvůrčí. Tvoříte, když přestavujete obývací pokoj, vylepšujete prezentaci, vybíráte oblečení nebo promýšlíte novou podobu nového výrobku. Jde jen o prosazení této přirozené síly na vědomější úrovni, abyste se zase začali cítit plní života. Sežeňte si proto pár časopisů o designu, zmodernizujte zařízení vašeho domova nebo si zapisujte do deníku, co se vám líbí a nelíbí na podobě věcí, s nimiž se denně setkáváte.“

naboj2

Kniha je plná otázek – na které si můžete odpovídat a tím získat učebnici a klíč ke svým vlastním problémům a řešením!

Kniha je plná návodných cvičení, které vás přirozeně a za běhu denní rutiny dovedou k ještě hlubším uvědoměním souvislostí.

Kniha je plná nečekaných myšlenek, které se mohou stát právě tím pravým klíčem pro vás.

Závěr? Jednička s hvězdičkou. Žádný med kolem pusy, jen tvrdá praxe a realita. Návod k životu podle chlapa. Návod k životu, o kterém máte pocit, že ho napsal snad ten, kdo sám stvořil lidský mozek. Jedna z nejlepších knih na trhu!!!

O autorovi:

Brendon Burchard je zakladatel Experts Academy a autor bestselleru Zlatá vstupenka. Díky své životní filozofii, kterou předává, se stal jedním z nejlepších motivačních a marketingových trenérů a jeho knihy, videa, on-line kurzy a vystoupení každý měsíc inspirují téměř dva miliony lidí po celém světě. Brendon Burchard měl to štěstí, že dostal svoji „zlatou vstupenku“ – druhou šanci na život – poté, co přežil vážnou autonehodu. Svůj život zasvětil tomu, že pomáhá druhým znovu objevit životní náboj a jejich jedinečné životní poslání. Jako jeden z nejžádanějších trenérů současnosti vystupoval spolu s Jeho Svatostí dalajlámou, Deepakem Choprou, Marianne Williamsonovou, Davidem Bachem, Brianem Tracym, Debbie Fordovou a dalšími. Mezi jeho klienty patří lidé náležející ke špičce korporátního světa i světa celebrit a jeho semináře navštěvují manažeři a podnikatelé z více než padesáti zemí. www.brendonburchard.com

naboj1

Autor: Brendon Burchard

Název: Náboj (The Charge)

Překladatelka: Petra Polsen

Vydání: první

Rok vydání: 2016

Nakladatelství: Synergie Publishing SE

ISBN: 978-80-7370-405-6

naboj3

Hledáme do týmu...

Cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly

cestou do pekla chci potkat andela 200Do mého počítače se dostala e-kniha mladého spisovatele Davida Hájka určená „dospělým čtenářům, milujícím cizí neštěstí“ s názvem Cestou do pekla chci potkat anděla

Pozor, máme tu pro vás exkluzivní ukázku z knihy PROKLETÍ – Jaro komisaře Ricciardiho od Maurizia de Giovanniho

prokleti 200Přinášíme vám ukázku z knihy Prokletí od Maurizia de Giovanniho z Nakladatelství Epocha s. r. o.! Připomínáme, že jde o druhou knihu ze série s Komisařem Ricciardim - po Bolesti a zimě přichází jaro... Tak se nechte navnadit a užijte si čtení.

Divadelní start ve Zlíně se blíží. Připomene Tomáše Baťu, rozdá ceny Aplaus a pobaví premiérou Příběhů obyčejného šílenství

Divadlo ZlinNová 67. sezona Městského divadla Zlín se rozjede s humorem. V sobotu 8. září večer se uskuteční ve Velkém sále premiéra Příběhů obyčejného šílenství, kterou si nenechá aujít ani autor Petr Zelenka

Tlumočník je kvalitní roadmovie o životě dvou starců

7c7deb1031a39ad78df4b7052ea5 r16 9 w720 h405 geb89bd32ff8411e7adc2ac1f6b220ee8Legenda českého filmu Jiří Menzel přichází v novém dramatu Tlumočník. Po jeho boku se objeví přední rak...