Ne/nadčasovou knihu Jak na sítě čtěte hned, tady a teď!

Jak na site perexJestli máte pocit, že ve světě sociálních sítí pohybujete jako ryba ve vodě, nebo jste začínající rybář a hledáte zde návod, jak utkat svou první síť, neztrácejte čas a principy úspěchu plavte hledat jinam. Ale pokud potřebujete píchnout s orientací v onlinovém světě, popadněte tuhle knížku, zalezte na chvíli do podpalubí a pozorně čtěte, Jak na sítě.

Možná jste už, stejně jako já, absolvovali nějaké školení, které autorky Eliška Vyhnánková a Michelle Losekoot pořádají. Hltali jste každé slovo, ukládali si do hlavy poznatky z praktických příkladů a napsali jste si desítky poznámek. Domů jste odcházeli skálopevně přesvědčeni, že teď už to bez problémů dáte, a těšili jste se na vítězné tažení po sociálních sítích. Ale pak jste se do toho zase nějak zamotali… Naštěstí nás Michelle s Eliškou nenechaly ve štychu, obětovaly asi dva roky života a připravily návod, jak ovládnout 4 principy úspěchu na sociálních sítích.

Zaujmi – naslouchej – vyprávěj - vyhodnocuj
Toto jsou čtyři principy, které musí ovládnout každý, kdo chce být na sociálních sítích úspěšný. Ať už hodlá vybudovat loajání komunitu, prosadit značku nebo zvýšit prodeje. U sociálních sítí platí dvojnásob, že „kdo chvíli stál, stojí opodál“.

„Největší otázkou, kterou jsme během vzniku diskutovali, byl problém „ne/nadčasovosti” takové knihy – všichni víme, že sociální sítě jsou technologie a ty zastarávají či dokonce mizí ze scény. Autorky samy proto cítily potřebu vystihnout téma v jeho podstatě a rady pojmout spíše nezávisle na konkrétních sítích a technologiích… Hledala se např. vyváženost mezi tím, jaký rozsah budou mít v knize (vždy velmi atraktivní) konkrétní příklady a kolik prostoru je naopak nutné věnovat z podstaty abstraktnějším „vyšším“ principům.“ Tomáš Baránek, nakladatel, Jan Melvil Publishing (www.databazeknih.cz)

Z mého pohledu se jim to povedlo a navíc nejde o žádné suchopárné dílo. Kapitoly jsou sice plné rad, ale zároveň i povzbuzení. Z každého řádku jako by čišelo přesvědčení, že to všichni hravě zvládneme přenést do praxe a sítě, které máme na starosti, budou jen vzkvétat.

Jak na site

Bez Karla a použitých spoďárů to nepůjde, tak snad se z toho nezblázníme
Má to však několik háčků. Musíme se seznámit s Karlem, a pak na něj pořád myslet a neustále mu podstrojovat. Dále si máme ujasnit, jak použít sesbírané spoďáry, abychom nedopadli jako jistí nejmenovaní skřítci. No a hlavně se z toho všeho nemáme zbláznit. To jsem samozřejmě vytrhla z kontextu, aby vám zvědavost nedala spát a knihu jste si přečetli. Podobných osvěžujících příběhů v ní najdete víc.

Michelle Losekoot se živí marketingem už přes deset let. Vymýšlí pro své klienty strategie a obsah na sociální sítě, pečuje o online komunity a píše texty. Posledních sedm let také školí firemní týmy a vede veřejné kurzy obsahového marketingu. Pravidelně usedá v porotách marketingových soutěží a přednáší na konferencích.

Eliška Vyhnánková od roku 2011 působí jako konzultantka a lektorka sociálních sítí pro jednotlivce, firmy i státní úřady. Pravidelně přednáší, moderuje odborné akce, píše články a je porotkyní marketingových soutěží. Odchodu na volnou nohu předcházela dlouholetá aktivní práce se sítěmi a také rozvoj nástrojů na monitoring sociálních sítí ve společnosti NEWTON Media. Má za sebou stovky seminářů pro tisíce účastníků.

Jak na site obalka

Jak na sítě. Ovládněte 4 principy úspěchu na sociálních sítích
Žánr: Literatura naučná, Ekonomie a obchod, Osobní rozvoj a styl
Vydáno: 2019 (první vydání), Jan Melvil Publishing
Počet stran: 328
Ilustrace/foto: Karolína Urbánková
Vazba knihy: pevná / vázaná

Dělám věci tak, jak je cítím. Naplno, říká zpěvák Pavel Novák

pavel novak 200I když je synem slavného zpěváka Pavla Nováka a navíc jde v jeho šlépějích, své postavení hned v několika oblastech si vybudoval jen díky svému talentu a pracovitosti. Nevěnoval se vždy jen muzice, ale nakonec se v ní zase našel. Pr...

Česká erotická tvorba: Hedvábná past Markéty Harasimové

hedvabna past 200V říjnu si česká autorka románů pro ženy Markéta Harasimová vydala ve svém nakladatelství MaHa knihu Hedvábná past, která na jedné straně řeší brutální vraždy žen a na straně druhé se věnuje milostnému životu hlavní hrdinky. Ideální č...

Jak ti zmizet ze života je román o tom, jak přežít zlé časy

Jak ti zmizet ze zivota

Po delší době jsem si přečetla skvělý román. Trocha romantiky nikdy neuškodí. Nejprve mě upoutal jeho název, pak obálka a nakonec děj, který mě chytl od začátku až do konce. Román Jak ti z...

Hledá se vrah

posledni vikend 200V české premiéře se ve Východočeském divadle v Pardubicích představila detektivní hra Agathy Christie Poslední víkend.

...

Hádkovi: Když se pohádat, tak s vlastníma

Hadkovi200Komedie režiséra Vojtěcha Moravce o rodině, která se pořád hádá. Ať dělají Hádkovi, co mohou, nikdy se na ničem neshodnou a každý z nich si nakonec myslí to svoje. Ve vzduchu teď navíc visí rozepře o dědictví po dědovi a o jeho posledním přání vyje...