Doreen Virtue: Andělské vedení

andelskevedeni perexHm, tak co říci o této knize jednou větou? Bůh a náš mimosmyslový svět nás neustále vede a autorka se nás naučí nebát se božského vedení. Věru, zajímavá kniha, která se svým způsobem dá číst i jako beletrie.

Doreen Virtue má vůbec zvláštní nadání zpracovat jakékoliv andělské, psychologické či duchovní téma tak, že čtete se zatajeným dechem a vůbec nevnímáte, že čtete jakousi „poučnou“ knihu. Opět tu vychází ze svých vlastních zkušeností, pro ty, kdo čtou teprve její první nebo jednu z prvních knih, odhaluje i kus svého životního příběhu, a hlavně, opět předkládá příklady od svých klientů.

V jejich příbězích se totiž můžete najít.

Vybírám z anotace, však ta by nás měla nalákat, že?...
1. Dostává se nám andělského vedení, které si bohužel velmi často neuvědomujeme…
Ano, tak o tom vás autorka určitě přesvědčí. Nejen na konkrétních případech, ale i jistým pocitovým vpravením se do situací, kdy se tam děje. Náhle si každý z nás uvědomí, že tyhle chvíle už zažil.

2. Že hlasy andělů nás nikdy neopouští
I to je pravda. Ono spojení se svým vnitřním já, Bohem nebo anděly, v sobě máme stále. Jen ho v tu kterou chvíli umět zažehnout, dostatečně se uklidnit a umět je slyšet. Náhle opravdu zjistíte, že tuhle duchovní celistvost cítíte opravdu po celý den.

3. Naučí nás vycítit a naučit se správný způsob komunikace
Tak tomu je věnována většina knihy a přiznám se, měla jsem od začátku obrovskou chuť všechno to čtení zkraje přeskočit a začít se hned učit jednotlivé metody. Nemusíte umět všechny, ani to není vhodné, protože každý z nás má sklony umět jen některé. Cítit jen některé. Každý z nás má ten svůj specifický „kanál“ pro komunikaci se svým Vyšším já nebo anděly. Ale tady se rozhodně naučíte minimálně to, který z nich je vám nejbližší.

4. Když se to povede, rozhostí se v naší duši pokoj
Souhlasím, onen pocit klidu, lásky a pokory, je právě tím, co tady zažijete při čtení textu a pokud se vám podaří aplikovat cokoliv z toho do běžného života, gratuluji. Právě jste objevili tajemství svého života. Rozeznat strach od pravého božského vedení, rozeznat myšlenky aplikované strachem a myšlenky, které nám ponouká naše vlastní nitro, vlastně není tak úplně složité, jen musíte vědět jak na to.

Tato kniha mne velmi nadchla. Trošku jsem se bála tak ryzího andělského tématu této americké psycholožky, ale příjemně mne překvapila. Má nádhernou vlastnost psát tak, že vám to chvílemi připadá jako zajímavá beletrie. Učíte se za pochodu. A i kdybyste všechno z toho hodili za hlavu, tak zbyde nádherný a hřejivý čtenářský pocit.

Ale fanoušci Doreen Virtue budou opravdu jásat. TOHLE je totiž návod na to, jak si pomoci právě tak, jako to umí ona sama. A jak to učí své klienty…

Doreen Virtue, Ph.D. je psychoterapeutka duchovně spolupracující s říší andělů a víl a autorka mnoha knih o andělském léčení. Nakladatelství Synergie již vydalo její bestsellery Mapa andělských znamení, Léčení s anděly, Andělská terapie, Božská magie, Rady andělů na každý den, Léčivé zázraky archanděla Rafaela, Zázraky archanděla Michaela, Andělské rady pro šťastný život a mnoho dalších. Také vykládací karty od Doreen jsou zdrojem inspirace milionům čtenářů po celém světě. Doreen se zabývá i emocionálními souvislostmi s nutkavým přejídáním (knihy Zbavte se svých kil bolesti, V zajetí jídla) a řeší otázky okolo zdravého životního stylu.  Svůj život věnuje práci s anděly – podporuje jejich snahu pomoci tím, že učí druhé, jak jim naslouchat.

Více se dozvíte na internetové adrese samotné autorky

Andělské vedení/ Jak se spojit se svými strážnými anděly (Divine Guidance)

andelskevedeni