Eva Laštovičková vychází z tradic učení Doreen Virtue a přináší Andělskou naději pro každý den

andelska nadeje perexRelaxačně - meditační CD Andělská naděje pro každý den přináší několikastupňový program, jehož účelem je naučit se prostřednictvím poslechu hudby a doprovodného slova uvolnit mysl i celé tělo, zbavit se stresu a tím dát prostor celkové regeneraci.

Úvodní Barevná očista těla i mysli pracuje s energií čaker v kombinaci s energií andělů. Andělská průvodkyně Eva Laštovičková pomáhá svými slovy na hudebním pozadí naladit se na frekvenci obou energetických zdrojů a krok za krokem vede posluchače, aby se s každým nádechem a výdechem nořil do hlubšího relaxačního stavu. Styl a rychlost postupu napovídá, že CD asi není určeno pro úplné začátečníky, protože jednotlivé kroky jdou poměrně svižně za sebou – pokyny pro postupné uvolňování a frekvenci nádechů a výdechů následují ve velmi krátkých intervalech, takže ten, kdo zkouší relaxovat poprvé, bude mít možná problém se opravdu dostatečně uvolnit. Pro středně pokročilé by to mělo být schůdné a ti nejpokročilejší si jistě tuto formu relaxace také užijí a pak spíš upřednostní již klasickou meditaci, při které přítomnost hudby ani průvodního slova není nutná. Zde se přímo pracuje s barvami bílou a zelenou, s křišťály, archandělem Rafaelem a jejich zářivým světlem, které léčí.

Na čas hned po ranním probuzení je určeno Pozitivní ladění do nového dne. Opět se zde pracuje s uvolněním napětí, s imaginací a vizualizací, voleny jsou pozitivní obrazy i představy a vlídný a klidný hlas průvodkyně směruje posluchače k optimismu, sebedůvěře, nadšení a pokoře, ke spokojenosti a radostnému prožívání nastávajícího dne. Předkládá možnost kontaktovat anděly pro případ pomoci či rady.

Večerní očista s archandělem Michaelem umožňuje posluchači propojení s tímto božím poslem za účelem předání nežádoucích myšlenek Universu a tím kompletního očištění se od negativních pocitů – obav, strachů a jiných negativních emocí. Jelikož právě toto patří do hlavní pracovní náplně tohoto anděla, s každým dalším tónem hudby by mělo dojít k požadovanému uvolnění a očistě. Tato fáze je velmi příjemná a je velká škoda, že v závěru uslyší posluchač pokyn k návratu a otevření očí. Jistě nebylo záměrem tvůrců naštvat do sladkého spánku se hroužícího spokojeného člověka, ale trochu mi uniká smysl tohoto zakončení. Jedná-li se o večení očistu, předpokládala bych, že pak už stačí jen poslepu nahmátnout vypínač přehrávače a nebo jej klidně nechat puštěný dál a se zavřenýma očima vnímat následující kapitoly.

Seznámení a propojení s anděly probíhá v duchu představy, že „všude je spousta andělů“ a náruč Universa je láskyplná, nadnáší a poskytuje volnost. Opět je zde důležité dýchání a dobrá představivost, nacítění se na blízkost strážného anděla a jeho přízeň. Pak už zůstává jen na posluchači, jak si propojení s ním užije. Je zde vzdáván dík ochranným křídlům andělských strážců a průvodkyně předává poselství, které obsahuje informaci o možnosti anděly oslovovat, žádat je o radu i pomoc a nechat se jimi vést na životní cestě.
Škoda té trochu kýčovité představy adělů poletujících kolem ve svěžím vánku…

Na závěr je přichystáno Andělské dobití energie, ve kterém je ponechán prostor fantazii a individuálnímu pojetí této andělské terapie. Průvodní slovo zde zazní pouze na začátku a pak již má posluchač možnost nechat se pohltit hudbou, splynout s Universem a uvědomit si, že i on je vlastně součástí andělské sféry.

Jak hudební doprovod, tak hlas andělské průvodkyně jsou velmi příjemné, absence rušivých tónů nebo jiných zvuků skutečně dovolí posluchači klidně spočinout a celkově se uvolnit.

Cédéčko je jistě vhodné i pro osoby, které nejsou nakloněny sdílet názor, že andělé existují, ale tito posluchači by asi byli vytrhováni z relaxačního stavu častými zmínkami o těchto bytostech a jejich poslání. Ti, co existenci božích poslů připouštějí, ale mají o jejich vzhledu a „společenském vystupování“ jiné představy, se asi mírně pozastaví nad již zmíněnou vidinou důstojných andělů vesele poletujících ve větru, ale to už je jen, stejně jako u lidí, záležitost osobního nastavení a pojetí společenských konvencí. Někdo si představí andílky podobné těm z filmu Stvoření světa, jiný anděla v lidské podobě s obrovskými křídly, další zase amorfní tělo z energetického a světelného pole, zkrátka individuálnímu pojetí se meze nekladou.

Na obalu CD je ilustrace korespondující s asi nejběžnější zobrazovanou podobou anděla, který se vznáší v prostoru mezi Zemí a Universem a je připraven zasáhnout tam, kde bude třeba, kam jej zavolají. Uvnitř se z medailonku Evy Laštovičkové můžeme dozvědět, co ji vedlo k hledání odpovědí na to, „co je dál“ a jak dospěla k napojení na anděly. Dále jsou zde vysvětleny nejpoužívanější termíny, používané v průvodním slově vedené relaxace.

Jste-li přístupní víře v andělskou existenci, při poslechu CD si určitě příjemně odpočinete a díky celkovému zklidnění organismu se vám bude lépe spát, snadněji zvládnete každodenní stres a pocítíte podporu zvenčí, což vám pozvedne důvěru i v sama sebe.

Eva Laštovičková ( nar.13.8.1983), andělský průvodce, médium. Absolvovala nejrůznější semináře a přednášky s duchovní a andělskou tématikou včetně těch, vycházejících z učení Doreen Virtue. Vystudovala 10 stupňů kineziologie ONE BRAIN. Věnuje se novodobé celostní terapii Aura-Soma a práci s krystaly. Andělskými vzkazy, vedením i semináři pomáhá lidem po celé České republice i v zahraničí.

Andělská naděje pro každý den

andelska nadeje

Hlas: Eva Laštovičková
Scénář: Eva Laštovičková a andělé
Dramaturgie: Daniel Vitouš
Režijní dohled: Jiří Svoboda
Zvuk, střh, mastering: Radek Veselý
Hudba: Daniel Vitouš
Vydavatelství: Popron music& publishing s.r.o., 2014
Stopáž: 62:47 min.

Hodnocení: 80%

( 8 hlasů )

Hana Hindráková: „Africká mentalita se od české velmi liší. Lidé žijí pro dnešní den a nepřemýšlejí nad tím, co bude v budoucnosti.“

200rozVyzpovídali jsme pro vás mladou spisovatelku Hanu Hindrákovou, která strávila nějaký čas v Keni a dokázala své zkušenosti zúročit ve dvou úspěšných knihách. V tomto rozhovoru nebude řeč jen o nich – zaměříme se i na její organizaci FAIR.

...

Oliver Twist pořád stojí za přečtení – vlastně za poslech

twi 200Vždycky, když jsem narazila na Olivera Twista v knihovně, rozezněla se mi v hlavě písnička od Evy Pilarové: Raději jsem neměla ten román… Sotva jsem si příběh (kdysi) přečetla, dala jsem slovům písně zapravdu.

...

Ellu a Maxe najdete tentokrát na farmě

farma 200Nakladatelství Presco Group opět vydalo knihu z edice Ella a Max zaměřené na dětské knížky. Tentokrát se jedná o další Velkou knížku pro malé vypravěče zaměřenou na Farmu, tak hurá na ni!

...

Mezinárodní festival DIVADLO zahajuje 18. srpna předprodej vstupenek

Divadlo predprodej 200V pondělí 18. srpna v 9 hodin ráno začíná předprodej vstupenek na všechna představení Mezinárodního festivalu DIVADLO v Plzni. Jeho 22. ročník proběhne v západočeské metropoli od 9. do 19. září s divadelními soubory z Izraele...

Nerozlučná tvůrčí dvojice Ken Loach a Paul Laverty obdrží v Karlových Varech cenu za celoživotní přínos filmovému umění

FFKV perexScenárista PAUL LAVERTY (*1957) a režisér KEN LOACH(*1936) zosobňují příklad pevně ukotvené umělecké dvojice, která se už patnáct let ideálně doplňuje: Laverty zajistí skvěle napsaný příběh, Loach se postará o jeho neméně skvělou realizaci, která...