The Brand Gap - Dejte šanci i odborným audioknihám
Banner

The Brand Gap - Dejte šanci i odborným audioknihám

brand200Díky Audiotéce a spolupráci s Marketing Festivalem, který se konal 26. - 28. listopadu v Brně, spatřila světlo světa audio verze jedné ze základních knih o marketingu a budování značky s názvem The Brand Gap od Martyho Neumeiera, jež byl hostem Marketing Festivalu.

 

 

 „Vydání audioknihy k příležitosti Marketing Festivalu je pro mě překvapením, ale také potěšením a výborným nápadem. Titul The Brand Gap je i po letech vydání v tištěné podobě velmi populární, možná více než při jejím vydání.“ řekl k vydání české verze audioknihy sám její autor Marty Neumeier.

Tištěná kniha The Brand Gap vyšla v roce 2008 díky firmě Anfas. Nejedná se o žádnou „bichli“ – má 186 stránek a soudě dle audioknihy musí být jedna stránka lepší než druhá. Knihu jsem nečetla a k audioknize jsem přistupovala trochu s nedůvěrou. Nicméně zaujalo mě téma titulu, tak jsem překonala obavy z nudného nebo strojové čtení plného odborných termínů a udělala jsem opravdu dobře.

Audiokniha je sama o sobě kratičká – má necelé dvě hodiny. Do problému se posluchač rychle dostane díky dvěma předmluvám (českého vydání a samotného Martyho Neumeiera) a také úvodu. Následuje pět velmi důležitých disciplín: Odlište se, Spolupracujte, Inovujte, Ověřujte a Kultivujte. Všechno to zní na první dojem jednoduše, ale ke všemu je potřeba hodně znalostí a „logiky a magíky“, jak autor rád používá. Opravdu se vůbec nemusíte bát, že byste něčemu nerozuměli. Řeč knihy je přirozená a věřím, že některá přirovnání vás rozesmějí.

Příjemným překvapením je také hlas interpreta Jakuba Hejdánka. Ten není žádným nováčkem - pravidelně se podílí na audio verzi týdeníku Respekt, načetl audioknihy Zaklínač nebo Konec prokrastinace a dlouhá léta moderoval marketingové konference. Díky tomu je mu blízké téma a dokázal ho výborně podat. Jeho hlas je příjemný a velmi dobře se poslouchá. Působí také odlehčeně a skvěle tak dotváří celkový dojem z audioknihy.

brand3

 

Jakub Hejdánek se narodil 4. 5. 1982 v Praze, má za sebou kariéru v několika rádiích (Country Radio, Radio City, Kiss) a jde o zpěváka, moderátora, dabéra i příležitostného herce. Podílel se na režírování dabingu přejatých dokumentárních filmů České televize a dohlížel také na zvuk, scénář i režii pořadu MasterChef.

Marty Neumeier se narodil 10. října 1947 a je designér, spisovatel a business konzultant. Kromě knihy The Brand Gap (2006, česky 2008) vydal ještě knihy ZAG (2007) o teorii značek a The Designful Company (2008) o designovém myšlení. Na rozvoji značek a firemní kultury úzce spolupracoval s firmami jako Apple, Netscape, Sun Microsystems, HP, Adobe, Google a Microsoft. Dnes působí jako Director of Transformation v Liquid Agency, hodně cestuje, vede workshopy a přednáší o inovacích, značkách a designu.

Tuto audioknihu by si měl poslechnout každý, kdo se chce něco dozvědět o značkách, ale také marketingu a reklamě nebo prodeji obecně. Poslech rozhodně není ztrátou času, právě naopak. A uvidíte, že se k audioknize budete vracet.

Autor: Marty Neumeier
Interpret: Jakub Hejdánek
Vydavatelství: Audiotéka
Délka: 1 hodina  43 minut
Typ: audiokniha
Hodnocení: 90 %

Zdroj foto: www.audioteka.cz

http://audioteka.com/sk/audiobook/the-brand-gap

( 0 hlasů )



Nejnovější články:
Starší články:

 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit





Přihlášení

K21 se představuje

LUKÁŠ LOUŽECKÝ


šéfredaktor

    32 let, ve znamení Štír. Je z Prahy a zaměstnán prozatím v Datartu na Službách zákazníkům. V rámci své amatérské žurnalistické kariéry má za sebou psaní a fotografování pro několik webů – zejména hudebních a literárních. Namátkou zmíníme ireport.cz, vaseliteratura.cz nebo cbdb.cz. Na šéfredaktorskou pozici nastoupil počátkem roku 2018 a doufá, že tento web povede k ještě větším úspěchům, než má prozatím za sebou.

    Pro Kulturu 21 píše již několik let. “Na práci pro Kulturu 21 mě baví především to, že je tento web tak všestranný. Můžu psát o knížkách, výstavách i třeba hudbě. Navíc je v něm přátelské prostředí."

    Ve volném čase se vedle psaní a fotografování věnuje zejména své rodině – manželce a téměř tříletému synovi. Je téměř abstinent, ale občas si dá skleničku vína. Odnaučený kuřák se závislostí na brambůrkách.

    Životní motto:

    Užívej života než ti uteče.

Toulavka

Anketa


Chat s osobností

Partneři

Hledat

Mimísek 35

Z archivu...

Čtěte také...

Supraphon slibuje vydat na podzim 10 titulů, některé z nich už připravuje

200 suprafonV těchto letních dnech připravuje vydavatelství Supraphon desítku titulů mluveného slova, která by měla na podzim zaujmout příznivce audioknih, ale i kvalitního nadčasového humoru. Část své produkce zaměří i na dětské posluchače různých vě...

Nové komentáře

Facebook

Twitter


Literatura

Transsibiřská magistrála

Transsib oblka 200Miluju cestopisy. A obdivuji lidi, kteří je píšou. Projedou kus světa, aby pak ostatním podali svoje svědectví o tom, jak to chodí jinde, jací taM žijí lidé a v jakých podmínkách, v jakých kulturách, co si na sebe oblékají, jaká je...

Divadlo

O myších a lidech: strhující nadčasový příběh plný emocí

O mysich a lidech200Silný lidský příběh O myších a lidech studují v těchto dnech zlínští divadelníci pod režijní taktovkou Ivo Krobota. Precizně vystavěná klasika Johna Steinbecka má podle něj co ř...

Film

Nadčasové drama Dvanáct rozhněvaných mužů konečně na DVD a Blu-ray


muzi IIITroufnu si tvrdit, že většina našich čtenářů nebyla v roce 1957 vůbec na světě, a pokud ano, byla asi hodně malá a spoustu věcí vůbec nevnímala. Jednou z nich byl například film Dvanáct rozhněvaných mužů, který vypráví o porotě, která debatuje o...