Reklama

Staňte se odborníky na webcopywriting

webcopywriting perexProgres Guru nedávno vydali další audioknihu určenou k osobnímu rozvoji a zlepšení zkušeností – po díle Pište jako copywriter od Otty Bohuše je to Webcopywriting pro samouky: Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu od Pavla Šenkapouna.

 

Pavel Šenkapoun vystudoval filozofii a bohemistiku, prošel několika zaměstnáními, až se „usadil“ ve světě digitálního marketingu a copywritingu. Zkušenosti sbíral v internetových agenturách Media Factory a eBRÁNA a nyní má sou vlastní značku Nejlepší copywriter. Jeho dva roky starou knihu Webcopywriting pro samouky z vydavatelství Zoner Press jsem měla dlouho doma a nebyla jsem schopná se k ní dostat, proto jsem audioknihu přivítala s velkým nadšením. A přiznávám, že jsem taky byla trochu skeptická – bála jsem se, že víc než o odbornou příručku, půjde spíš o reklamu právě na firmu Nejlepší copywriter. Díky této audioknize jsem se však přesvědčila o opaku.

Také jsem si říkala, že jde o náročnou věc na převedení do audiopodoby – že jde přeci jen o text a jestli by nebylo lepší to vše vidět před očima. Progres Guru a interpret Gustav Bubník se s tím však výborně poprali. Audiokniha je rozdělena do 44 kapitol, které mají rozumnou délku v průměru kolem deseti minut. Jsou tedy zaměřené vždy na dané téma a celé to působí koherentně. Gustav Bubník má navíc občas pomalé tempo, nebo výraznější delší pauzu – musela jsem si na to zvyknout stejně jako pro Šenkapouna typické opakování nejdůležitějších věcí (anafory), ale ve výsledku to vše bylo skvělé na vstřebání nebo napsání nějaké poznámky.

Pavel Šenkapoun se v audioknize nejprve představí, ukáže, že ani on se nestal profíkem ze dne na den a nijak se nepovyšuje (spíše naopak, viz název kapitoly „Jak se z lamy stát podnikatelem). Dále se věnuje samotnému internetu, porozumění zákazníkům, obsahové strategii, částem webu a v závěru produkčním textům. Vše je vysvětlováno a ilustrováno také na mnoha příkladech z praxe, takže ani opravdový laik by se zde neměl ztratit. Ocenila jsem také spoustu praktických rad, ať už typu „zapomeňte na pravidla a věci, co jste se naučili“ nebo „můžete si na to najmout lidi, ale já vám radím, ať si to uděláte sami“. Tímto si mě velmi získal.

Webcopywriting pro samouky je skvělá kniha určená pro všechny, kteří mají nějaký svůj byznys a hlavně webové stránky. Je napsána srozumitelně a také vtipně, tudíž i audiokniha dopadla velmi dobře. Je velmi poučná a obohacující a její poslech rozhodně doporučuji – necelých 9 hodin uteče jako voda a rozhodně nebudete litovat.

Gustav Bubník se poprvé objevil na televizní obrazovce v roce 1972 díky snímku Záhada obrazu sv. Šebestiána (1972), pokračoval ve větších filmech Odysseus a hvězdy (1976),  Leť, ptáku, leť!, Křehké vztahy, Láska na druhý pohled, Má láska s Jakubem a dále v televizních seriálech jako jsou Boříkovy lapálie (1972) a Pan Tau (1975) nebo Malý pitaval z velkého města. Od 90. let se do nynějška věnuje dabingu a je spojen s hvězdami jako je Tom Cruise nebo Charlie Sheen. Dabing vyučoval i na soukromé herecké škole a v nedávné době jej mohli diváci vidět v seriálech Helena a Doktoři z Počátků.

webcopywriting

Webcopywriting pro samouky: Průvodce moderního marketéra a podnikatele po webovém obsahu
Autor: Pavel Šenkapoun
Interpret: Gustav Bubník
Vydavatelství: Progres Guru
Délka: 8 hodin 59 minut
Typ: audiokniha
Hodnocení:  95 %

www.progresguru.cz/audioknihy/78-webcopywriting-pro-samouky-pavel-senkapoun

Zdroj foto: Progres Guru


 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit





Přihlášení

K21 se představuje

JANA LANGEROVÁ


redaktorka, tvůrce soutěží, 26 let (Štír a občas Střelec)

  • pochází z malé vesničky Zádveřice a nyní žije s manželem v ještě menší Lhotě, která leží 13 km od Zlína
  • Jana je čerstvou absolventkou fakulty multimediálních komunikací v oboru vztahy s veřejností a pracuje jako tisková mluvčí festivalu Chillibraní
  • s K21 je spojená už sedm let, začínala jako editorka a vypracovala se až k zástupkyni šéfredaktorky, nyní domlouvá soutěže a píše pro radost hlavně do literatury a mluveného slova. Udržuje se tak v tempu, má přehled a plní si knihovničku skvělými tituly
  • ve volném čase kromě kulturních věcí také moc ráda zahradničí (zajímají ji bylinky i pokojovky) a vaří různé dobroty. S manželem se věnují geocachingu - hledají poklady po okolí, často navštěvují různé metalové koncerty a jsou s partou přátel. Aktuálně propadli speedmintonu!
  • a Janino motto:To od Johna Lennona: „Každý září jako měsíc, jako hvězdy, jako slunce. Každý září. Přidej se.“
Banner

Anketa


Partneři

Hledat

Mimísek 23

Čtěte také...

Hrabalova Jarmilka

200mlu„…a závodní rozhlas shůry nám svítí na cestu: …a tak jsme nastoupili cestu ke šťastné budoucnosti, jen musíme všichni dělat, je to naše… Jarmilka stáčí hlavu tím směrem a křičí do nebe: Jděte do prdele, kecálisti… to já jdu ke šťastný budoucnosti!… ...

Nové komentáře

Facebook

Twitter


Literatura

Jóga - anatomie

joga a anatomie 200Kniha Jóga – anatomie. Váš ilustrovaný průvodce pozicemi, pohyby a dýchacími technikami autorů Leslieho Kaminoffa a Amy Matthewsové je znamenitým průvodcem všem milovníkům jógy, kt...

Divadlo

Slam poetry exhibice vol.8

slam poetry report200První letošní pražská exhibice se uskutečnila ve čtvrtek 7. února, již tradičně v Rock Café. Osm slamerů, finálový rozstřel a značně vypjaté emoce. Letošní start do soubojů básníků se rozhodně povedl, vydali ale...

Film

Nové díly Teorie velkého třesku jsou tu!

big bang theory200Od čtvrtka 23. 5. nabízí Prima COOL fanouškům chytré zábavy dlouho očekávané pokračování veleúspěšného sitcomu Teorie velkého třesku. Nová šestá řada navazuje ve vysílání na reprízovanou pátou řadu...