Jak najít kulturu ve volební kampani…

Tisk

zeleni kampan perex s
Důležité je vzdělání. Právě na to sází Zelení, kteří zahájili svou kampaň pro volby do Poslanecké sněmovny. Ač se v hlavních pilířích (moderní stát, čistá příroda, jistoty a bezpečí) neobjevuje slovo kultura, je jí v něm hodně…

 


Příroda může být buď zhuntovaná anebo kulturní, která přináší radost i užitek většině lidí (kvůli kráse i ochraně životního prostředí). Jistoty a bezpečí, tedy dostupné bydlení, zastavení současné praxe exekucí spojené s jednorázovou amnestií, zavedení minimálního univerzálního starobního důchod atd., zajistí mimo jiné i to, že lidé budou mít čas i myšlenky na to, užít si něco kultury, poslechnout si hudbu, zajít na film, neprožít život jen v obavě o to, že chybí peníze na nájem, na energie, že za rohem číhá exekutor…

zeleni kampan


Oslovovat lidi neagresivně, pomoci
Za kulturní je možné označit i to, že Zelení se snaží oslovit lidi neagresivně, neštvat jedny proti druhým, ale soustředí se na problémy, které skutečně část veřejnosti trápí (je třeba zvýšit minimální mzdu, zavést mýto pro kamiony i na silnice II. a III. tříd, aby je bylo z čeho opravovat). I to pomůže kultuře prostoru a života. Po těchto a dalších opatřeních se hneme z místa. „Pak budeme mít z čeho podpořit rozvoj společnosti,“ uvedl předseda Zelených Matěj Stropnický.


 

Zobrazit další články autora >>>