Chcete si rozjet nový web? Poradíme vám jak!

Chcete si rozjet nový web? Poradíme vám jak!

Email Tisk

extra 200Nových internetových stránek vzniká v dnešní době jako hub po dešti. Jsou některé tak zajímavé a tak známé, že skoro nepotřebují žádnou reklamu. Jiné jsou tak skandální, že proletí internetem jako tornádo. Ovšem většina nezajímavých internetových stránek zůstává vašim očím skryto. Jak ale rychle navýšit návštěvnost webu? Velmi jednoduché!

 

Jako příklad za všechny jsem si vybral společensko-bulvární magazín Extra.cz, kterému mimochodem tím, že o něm píšu, také dělám reklamu.

Na většinu z popsaných zde věcí potřebujete buď kvalitní SEO a nebo dobrého investora tudíž bych tento odstavec označil jako krok číslo 0. V našem případě je to investor Jan Barta z Extra Media Online, který si dle slov pro Mediář.cz chce využít „geniální marketing“ a nacpat do těchto stránek až deset mega. Vy si z mého článku vezměte co chcete a pokud máte tyto možnosti vyzkoušejte náš geniální marketing.

Krok číslo 1.

Dosaďte do redakce na post šéfredaktora někoho kdo má s psaním letité zkušenosti a zejména kontakty v českém showbusinessu. Šéfredaktorem je protekční fracek (jak si s oblibou rád říká) Pavel Novotný, který už sám osobě je zárukou malého vítězství - tedy návštěvnosti.

Krok číslo 2.

Spojte se s lidmi, kteří dělají v šoubizu (společnost) bordel a jsou nejvíce vidět. Za své spolupracovníky si Novotný vybral samá zvučná jména, která s klasickou novinařinou nemají skoro nic moc společného. Za svého zástupce si Novotný vybral rebelku a někdejší modelku Agátu Hanychovou. Tak snad v jejím případě budeme čekat na venčení jejich koz a nebo pupek jejího nového partnera s velmi úderným titulkem. A návštěvnost se nám zvedá.

Redaktorkami jsou Barbora Koukalová, Nikol Štíbrová známá ze seriálu Novy Pojišťovna štěstí a Markéta Hellingerová, někdejší pracovnice PR televize Prima. Máte tým lidí, který vám vehementně vyplní prázdné místo stránek tak aby vaše hlava při čtení šla kolem, a na stránkách jste zůstali co nejdéle to je možné a pokud možno klikli i na nějakou tu PPC reklamu.

Extra1

Krok číslo 3.

Tady už přicházíme na Bartův geniální marketing. „Uměle“ navýšenou návštěvností, která bude jen do doby působení zakladatelů (možná i o něco déle), se bude chlubit marketingové oddělení ale i sám Barta, který jak sám přiznal pro Mediář.cz, chce rozjetý web prodat Mediahouse, který zaspal dobu.

V dobách sociálních sítí není zkrátka nic jednoduššího než propagace na nich samotných. V našem případě e-magazínu Extra.cz jakožto nově vznikající stránky je tento způsob šíření více než namístě.

Celosvětově největší sociální sítí je Facebook a hlavně lidé, kteří kliknou na vše a tráví na Facebooku třetinu svého denního času. Novotný zřejmě šáhnul v tomto investorovi Extra.cz Bartovi hluboko do kapsy. Zařídil propagaci článků magazínu Extra.cz na facebookových stránkách Jen se směj jejichž fanoušci tvoří objemnou skupinu přes pětiset tisíc z toho skoro čtyřicet tisíc aktivních denně. Jak to probíhá v praxi? Téměř každý hutný a „vtipný“ článek na extra.cz se sdílí a lidi klikají a sdílejí a sdílejí – počty „umělých“ návštěv zase rostou. Kdo ví třeba stránky Jen se směj, jsou majetkem Extra Media Online nebo Big Bang Media zastupovaných Tomášem Kačenou a tak se na rozjezd zase o něco ušetřilo. Bohužel Facebook neposkytuje a ani k tomu nemá nástroje aby zjistil kdo je skutečným majitelem fanouškovských stránek přímo na Facebooku. Dnes si uděláte stránku a zítra ji prodáte.

extra Jensesmej2

Krok číslo 4.

Nemáte přístup k fanouškovským stránkám na Facebooku s tak objemnou skupinou? Nevadí! Opět poradíme.

Založte si skupinu s názvem třeba „Rozdáváme produkty Apple“. Nahrajte fotky krabic počítačů stažených z internetu a popište jak moc chcete lidem dát tyto nádherné přístroje. Popište krátký seznam věcí, co by lidé měli udělat. Takže kliknout na líbí se mi. Sdílet stránku a samozřejmě také fotku krabic Apple. Jen tak dospějete lavinového efektu a získáte na svojí novou stránku na Facebooku desítky tisíc „klikařů“ co se evidentně doma nudí a říkají si, proč ne třeba vyhraju. Během psaní tohoto článků se počet fanoušků zvýšil o dva tisíce. A za čas až se vám nahrne cílové číslo tak jen změňte název stránky na třeba Jen se směj :-) Chápete?

extra Apple

Krok číslo 5.

Tak teď máte na svých nových stránkách denní přístup okolo 1000 lidí denně a to stránky běží teprve 7 dní. Zvyšte intenzitu reklamy. Natočte s celebritou vtipné video hoďte to na Youtube a návštěvy se zase pohrnou. Nejlepší bude virální marketing, který vám zase přisune pár desítek unikátních přístupů. Pak jen potřebujete dobré známé nebo čekat na nabídku. On se někdo brzo ozve, že chce vaše stránky koupit. Zjistit návštěvnost webů není v dnešní době vůbec složité.

Má to ale háček. Neznáte nikoho z bodu 1? Nevadí, stačí vám tak 30.-40.tisíc měsíčně. Ona už se nějaká celebrita najde, která ráda bude psát. O čem? Za ty prachy? I o ho****. Hlavně když lidi klikají.


 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit





Přihlášení

  • Tapír v České televizi
    Zástupci časopisu Tapír, Mirek Vostrý a Sidonius Jiro, vystoupili v České televizi, v pořadu „Studio 6“ Záznam pořadu ZDE (Tapíři...
  • Soutěž o roční předplatné Tapíra
    Soutěž o nejoriginálnější a nejvtipnější fotografii s prvním číslem časopisu Tapír. Vyfoť jakoukoliv momentku s časopisem Tapír a vyhraj jeho...
  • Tapír už tento týden!
    POZOR, POZOR! Na vědomost se dává, že první číslo Tapíra vyjde zcela výjimečně už tento týden! A to 23. března! ...

K21 se představuje

RENÁTA LUCKOVÁ


redaktorka

    je fotografka, novinářka, moderátorka a koučka. V autorské dvojici s Pavlem Veselým organizovali a moderovali mnoho akcí. Vedla rozhovory s různými významnými osobnostmi – podnikateli, manažery, politiky, diplomaty, s lidmi z kultury a dalšími. Její fotografie a texty byly publikovány např. v Katolickém týdeníku, na webových stránkách Arcibiskupství pražského, Historická šlechta, Svět úspěšných, v kulturní a hospodářské revue Fragmenty, v časopise Naše rodina, v tiskové agentuře MediapressServis, v časopise Policista, Český bratr, Překvapení aj. Absolventka VŠE a UK. Má zkušenosti v oblasti PR, reklamy a marketingu, ale i v oblasti  firemních financí, personálního řízení a andragogiky.

    Spolu s Pavlem Veselým jsou autoři knihy "Setkání s Dominikem kardinálem Dukou OP", která vyšla k jeho 70-tým narozeninám, kde publikovala i své fotografie.

Toulavka

Anketa


Partneři

Hledat

Mimísek 40

Čtěte také...

Další záhady světa – příjemná povinnost pro milovníky záhad

zahady kruhy 200Prima ZOOM nabídne milovníkům nadpřirozena celkem 26 dílů pořadu Další záhady světa s klasikem science fiction a specialistou na nevysvětlitelné jevy Sirem Arthurem Charlesem Clarkem.  Díly budou vysílá...

Nové komentáře

Facebook

Twitter

Z archivu...


Literatura

Domácí řeznická kuchařka – skvělá kniha pro milovníky masa

rez200Nakladatelství Albatros Media nedávno vydalo nové aktualizované vydání Řeznické kuchařky od Jaroslava Dušátka z roku 1991 a přidalo knize přízvisko Domácí. Milovníkům masa se jistě budou sbíhat sliny už při pohledu na obálku a co teprve po nahlédnutí do je...

Divadlo

DIVADLO JE V CENTRU aneb POZVÁNKA NA PŘÍŠTÍ DIVADELNÍ SEZÓNU DO OSTRAVY

ostrav200Národní divadlo moravskoslezské představilo seznam premiér příští divadelní sezóny – těšit se diváci mohou na Havelku, Jařaba, Kyliána a 4x Lloyda Webbera! Divadlo se svým sloganem také připojuje k debatám o centru Ostravy – DIVADLO JE V CENTRU!!! V ...

Film

„I já jsem vyrostl, ale na Malého Prince jsem nikdy nezapoměl“

maly princHovorí starček z minuloročnej animovanej rozprávky Malý princ, ktorá je veľmi podarenou adaptáciou knihy s rozšíreným príbehom. O tejto knihe sa na strednej škole učilo stále jedno a to isté. Je to kniha, ktorá sa dá interpretovať detskými očami ako...