Chcete si rozjet nový web? Poradíme vám jak!
Banner

Chcete si rozjet nový web? Poradíme vám jak!

Email Tisk

extra 200Nových internetových stránek vzniká v dnešní době jako hub po dešti. Jsou některé tak zajímavé a tak známé, že skoro nepotřebují žádnou reklamu. Jiné jsou tak skandální, že proletí internetem jako tornádo. Ovšem většina nezajímavých internetových stránek zůstává vašim očím skryto. Jak ale rychle navýšit návštěvnost webu? Velmi jednoduché!

 

Jako příklad za všechny jsem si vybral společensko-bulvární magazín Extra.cz, kterému mimochodem tím, že o něm píšu, také dělám reklamu.

Na většinu z popsaných zde věcí potřebujete buď kvalitní SEO a nebo dobrého investora tudíž bych tento odstavec označil jako krok číslo 0. V našem případě je to investor Jan Barta z Extra Media Online, který si dle slov pro Mediář.cz chce využít „geniální marketing“ a nacpat do těchto stránek až deset mega. Vy si z mého článku vezměte co chcete a pokud máte tyto možnosti vyzkoušejte náš geniální marketing.

Krok číslo 1.

Dosaďte do redakce na post šéfredaktora někoho kdo má s psaním letité zkušenosti a zejména kontakty v českém showbusinessu. Šéfredaktorem je protekční fracek (jak si s oblibou rád říká) Pavel Novotný, který už sám osobě je zárukou malého vítězství - tedy návštěvnosti.

Krok číslo 2.

Spojte se s lidmi, kteří dělají v šoubizu (společnost) bordel a jsou nejvíce vidět. Za své spolupracovníky si Novotný vybral samá zvučná jména, která s klasickou novinařinou nemají skoro nic moc společného. Za svého zástupce si Novotný vybral rebelku a někdejší modelku Agátu Hanychovou. Tak snad v jejím případě budeme čekat na venčení jejich koz a nebo pupek jejího nového partnera s velmi úderným titulkem. A návštěvnost se nám zvedá.

Redaktorkami jsou Barbora Koukalová, Nikol Štíbrová známá ze seriálu Novy Pojišťovna štěstí a Markéta Hellingerová, někdejší pracovnice PR televize Prima. Máte tým lidí, který vám vehementně vyplní prázdné místo stránek tak aby vaše hlava při čtení šla kolem, a na stránkách jste zůstali co nejdéle to je možné a pokud možno klikli i na nějakou tu PPC reklamu.

Extra1

Krok číslo 3.

Tady už přicházíme na Bartův geniální marketing. „Uměle“ navýšenou návštěvností, která bude jen do doby působení zakladatelů (možná i o něco déle), se bude chlubit marketingové oddělení ale i sám Barta, který jak sám přiznal pro Mediář.cz, chce rozjetý web prodat Mediahouse, který zaspal dobu.

V dobách sociálních sítí není zkrátka nic jednoduššího než propagace na nich samotných. V našem případě e-magazínu Extra.cz jakožto nově vznikající stránky je tento způsob šíření více než namístě.

Celosvětově největší sociální sítí je Facebook a hlavně lidé, kteří kliknou na vše a tráví na Facebooku třetinu svého denního času. Novotný zřejmě šáhnul v tomto investorovi Extra.cz Bartovi hluboko do kapsy. Zařídil propagaci článků magazínu Extra.cz na facebookových stránkách Jen se směj jejichž fanoušci tvoří objemnou skupinu přes pětiset tisíc z toho skoro čtyřicet tisíc aktivních denně. Jak to probíhá v praxi? Téměř každý hutný a „vtipný“ článek na extra.cz se sdílí a lidi klikají a sdílejí a sdílejí – počty „umělých“ návštěv zase rostou. Kdo ví třeba stránky Jen se směj, jsou majetkem Extra Media Online nebo Big Bang Media zastupovaných Tomášem Kačenou a tak se na rozjezd zase o něco ušetřilo. Bohužel Facebook neposkytuje a ani k tomu nemá nástroje aby zjistil kdo je skutečným majitelem fanouškovských stránek přímo na Facebooku. Dnes si uděláte stránku a zítra ji prodáte.

extra Jensesmej2

Krok číslo 4.

Nemáte přístup k fanouškovským stránkám na Facebooku s tak objemnou skupinou? Nevadí! Opět poradíme.

Založte si skupinu s názvem třeba „Rozdáváme produkty Apple“. Nahrajte fotky krabic počítačů stažených z internetu a popište jak moc chcete lidem dát tyto nádherné přístroje. Popište krátký seznam věcí, co by lidé měli udělat. Takže kliknout na líbí se mi. Sdílet stránku a samozřejmě také fotku krabic Apple. Jen tak dospějete lavinového efektu a získáte na svojí novou stránku na Facebooku desítky tisíc „klikařů“ co se evidentně doma nudí a říkají si, proč ne třeba vyhraju. Během psaní tohoto článků se počet fanoušků zvýšil o dva tisíce. A za čas až se vám nahrne cílové číslo tak jen změňte název stránky na třeba Jen se směj :-) Chápete?

extra Apple

Krok číslo 5.

Tak teď máte na svých nových stránkách denní přístup okolo 1000 lidí denně a to stránky běží teprve 7 dní. Zvyšte intenzitu reklamy. Natočte s celebritou vtipné video hoďte to na Youtube a návštěvy se zase pohrnou. Nejlepší bude virální marketing, který vám zase přisune pár desítek unikátních přístupů. Pak jen potřebujete dobré známé nebo čekat na nabídku. On se někdo brzo ozve, že chce vaše stránky koupit. Zjistit návštěvnost webů není v dnešní době vůbec složité.

Má to ale háček. Neznáte nikoho z bodu 1? Nevadí, stačí vám tak 30.-40.tisíc měsíčně. Ona už se nějaká celebrita najde, která ráda bude psát. O čem? Za ty prachy? I o ho****. Hlavně když lidi klikají.


 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit





Přihlášení

  • Tapír v novém
    Milí čtenáři, Tapír bude v novém roce v novém provedení. Chystáme pro vás změnu, kterou jistě oceníte. Všichni se připravují...
  • Tapír přichází před Ježíškem.
    Nezadržitelně se blíží Vánoce a konec letošního roku. Na to si ale ještě chvíli počkáme a aby nám to čekání...
  • Tapíří listopadování
    Podzim je tady v plném proudu, na horách už se objevil první sníh, proběhla výměna šatníku za teplejší svršky (i...

K21 se představuje

LUKÁŠ LOUŽECKÝ


šéfredaktor

    32 let, ve znamení Štír. Je z Prahy a zaměstnán prozatím v Datartu na Službách zákazníkům. V rámci své amatérské žurnalistické kariéry má za sebou psaní a fotografování pro několik webů – zejména hudebních a literárních. Namátkou zmíníme ireport.cz, vaseliteratura.cz nebo cbdb.cz. Na šéfredaktorskou pozici nastoupil počátkem roku 2018 a doufá, že tento web povede k ještě větším úspěchům, než má prozatím za sebou.

    Pro Kulturu 21 píše již několik let. “Na práci pro Kulturu 21 mě baví především to, že je tento web tak všestranný. Můžu psát o knížkách, výstavách i třeba hudbě. Navíc je v něm přátelské prostředí."

    Ve volném čase se vedle psaní a fotografování věnuje zejména své rodině – manželce a téměř tříletému synovi. Je téměř abstinent, ale občas si dá skleničku vína. Odnaučený kuřák se závislostí na brambůrkách.

    Životní motto:

    Užívej života než ti uteče.

Toulavka

Anketa


Partneři

Hledat

Mimísek 32

Čtěte také...

Třeboň zahájí lázeňskou sezonu vysvěcením slatiny

altTato slavnostní akce se ponese v duchu zlatého věku lázeňství 1. poloviny 20. století a uskuteční se v sobotu 2. června 2012. Připraven je bohatý program, který bude zahájen v 10 hodin na třeboňském Masarykově náměstí, odkud se také vypraví průvod lázeňských prvo...

Nové komentáře

Facebook

Twitter

Z archivu...


Literatura

Kathryn Danceová opět zasahuje

zapad200Jeffery Deaver se pohybuje na literárním poli už pěknou řádku let. Dávno není jen tím, který napsal Sběratele kostí. Vedle legendárního vyšetřovatele Lincolna Rhyma vytvořil i neméně populární policistku Kathryn Danceovou. A právě její čtvrtý případ ...

Divadlo

Čvachtající labutě? Baletní parodie v Severočeském divadle již tento pátek!

baletparodie perexMám moc ráda balet. A tak se těším do Severočeského divadla v Ústí nad Labem, kde je v pátek 22.5.2015 na programu představení na motivy Labutího jezera. Má být plné komických prvků a komediálního ztv...

Film

KOYAANISQATSI: fascinující pastva pro oči

KOYAANISQATSI 200V roce 1983 vypustil režisér Godfrey Reggio do světa Koyaanisqatsi. Pozoruhodný počin, jehož název pochází z jazyka indiánského kmene Hopi a jeden z jeho významů je „život vyvedený z rovnováhy“.

...