Osmnáct českých designerů vytvořilo pro Dyzajn market Limitovku
Banner

Osmnáct českých designerů vytvořilo pro Dyzajn market Limitovku

Email Tisk

Limitovka 200Největší open-air výstava autorské tvorby u nás, Dyzajn market, přichází s limitovanou kolekcí výrobků, které pro ni exkluzivně vyrobilo 18 českých a slovenských designerů. 

 


„Limitovka je naše malá oslava jara. Jelikož se první letošní Dyzajn market koná první jarní dny, rozhodli jsme se motiv jara, probuzení a zelené barvy propojit i s motivem limitované kolekce,” vysvětluje Terezie Tunková, zakladatelka Dyzajn marketu.

Limitovku zadal Dyzajn market designerům již popáté. Tentokrát ji vytvořily značky Skynet, SKOBA, Krasohledy, Brida, Projekt Bunt, Tulles by Tess, Natyris, Babibobik, Ušito, Rosallia, Magaela, Krispol Store, Kaa-wa, Black Mountain, Studio Malíská, Kartoons, Fraise a atelier MATE. Tvářemi jarní Limitovky jsou známé blogerky Bloges Robes, tedy moderátorka Nikol Moravcová, stylistka Kristyna Poliček, herečka Nikol Kouklová a modelka Michaela Štoudková.

Limitovka 1

Šperky
Značka Skynet zaměřující se na steampunkové šperky vytvořila z datumovek hodinek náhrdelník a náušnice Čas probuzení. Šperkařka Brida vyrobila butonové náušničky a náhrdelníky v zelených odstínech. Projekt Bunt dodal speciální technikou vytvořené lístečkové náušnice. Pro milovníky kávy budou k vidění šperky od projektu Kaa-wa z pozlacených kávových zrnek. Atelier MATE doplňuje výběr šperků svými origami výrobky impregnovanými proti vodě.

Oblečení
Klasikou Dyzajn marketu je designerka Black Mountain, která tentokrát ušila pro Limitovku šedozelené sukně a vyšívané šaty. Skvěle ji doplňuje Fraise se svými multifunkčními tričky v petrolejové barvě. Od značky Tulles by Tess najdeme v Limitovce dvě bohaté zavinovacì tylové sukně hodící se pro každou postavu i příležitost. Každý, kdo si chce své oblečení sám dozdobit, ocení trička Natyris, na které lze psát křídou.

Limitovka 2

Doplňky
Jaro oslavuje i Magaela s pestrými jarními věnci, čelenkami a náhrdelníky. Kabelky zastupuje tentokrát značka Ušito, která ušila tašky ve tvaru konzervy na hrášek. Pro poslední chladné dny vyrobila Rosallia nahřívací dětské pohankové polštářky. Studio Malíská dalo tentokrát do Limitovky lázeňská pítka ve tvaru žab, kalíšky na espresso či vajíčko a šperky z probarvovaného zeleného porcelánu. Značka Krispol Store ušila pro Dyzajn market pánské kšandy, pánský a dámský motýlek.

Papír
Jarní Limitovka ale není jen o oblečení a špercích. Papírové doplňky zastupuje například Babibobik s domácími dekoracei ve tvaru ptáčků. Hravé návštěvníky potěší Krasohledy, které vytvořily folklórní krasohledy. Kreslit si můžete do skicářů od SKOBY a díky hodinám od Kartoons jaro určitě neprospíte!

Limitovka banner

V kolekci je dohromady 150 originálních výrobků, které si návštěvníci budou moci zakoupit pouze na Dyzajn marketu JARO, který se koná 21. a 22. března na piazzetě Národního divadla.

www.dyzajnmarket.com



Nejnovější články:
Starší články:

 




Hledáme do týmu...

Přihlášení



Anketa


Partneři

Hledat

Čtěte také...

Obnovená premiéra Smetanovy Mé vlasti

Ma vlast logoLetošní 5. listopad bude na pražském Žofíně velmi významným dnem! Přesně po 135 letech zde bude uvedena obnovená premiéra nejslavnější skladby Bedřicha Smetany - MÁ VLAST. Atmosféra bude velmi podobná té před 135 lety...


Literatura

Živí mrtví č. 21 – něco končí a něco jiného začíná

zm21 1cover perexKvěten nám díky komiksovému nakladatelství Crew přinesl závěrečný dvojdíl Totální válka z populární série Živí mrtví. Alexandrie s našimi hrdiny se nachází v troskách, neurvalý záporák Negan má vítězství na dosah. Nebo že by tomu ta...

Divadlo

Příběhy obyčejného šílenství

altNebo příběhy běžných dnů? Jedna z vůbec nejlepších divadelních her posledního dvacetiletí, dostalo se jí pozornosti filmové, ocenění mnoha kritiky a zejména pak ohromné divácké úspěšnosti. Žádá si znova a znova prostor na prknech “co znamenají svět”. A tentokrát...

Film

V hlavě je o zábavu postaráno

hlava200Film V hlavě (2015) je pro děti a dospívající, ale přitom tak dobře udělaný, že z něho nespustí oči snad nikdo, koho tohle téma zajímá. Dá se říct, že kdo se na film nepodívá nebo se nedodívá do konce, přijde o hodně.

...