Giving Tuesday lámal rekordy a vykouzlil obří srdce na Národním divadle

Tisk

Giving tuesday 200Během šestého ročníku oslav Giving Tuesday v Česku padlo několik dárcovských rekordů. Celkem se na webu www.giving-tuesday.cz registrovalo 224 dárcovských výzev a vybralo se neuvěřitelných 95 290061 Kč na pomoc potřebným.

 

 

Na počest dobrých skutků se již tradičně rozsvítila Petřínská rozhledna, nově letos spatřili Pražané srdce na budově Národního divadla, které reprezentuje jednu z největších sbírek v historii českého národa. Symbolicky se tak připomněl zrod české filantropie, která stála za obnovou divadla po rozsáhlém požáru a byla financována prostřednictvím veřejné sbírky. O nasvícení Národního divadla se postaralo kreativní studio VISUALOVE.

Giving tuesday 1

Nejštědřejší veřejnou sbírkou se stalo Srdce dětem. „Podporou Giving Tuesday vyjadřujeme obdiv a díky všem našim zákazníkům a zaměstnancům, bez jejichž štědrosti a dobrého srdce by naše sbírka Srdce dětem nikdy nebyla tak úspěšná. Společnými silami se nám podařilo pro vážně nemocné děti získat 41 570 450 Kč. Vybranou částku Lidl navýšil na neuvěřitelných 43 000 000 Kč! Výtěžek ze sbírky poslouží k zakoupení přístrojů, zdravotních pomůcek, léků a dalších potřeb pro nemocné děti. Jsme rádi, že se Srdce dětem stalo i letos nejštědřejší veřejnou sbírkou v rámci Giving Tuesday,“ dodává Tomáš Myler, vedoucí firemní komunikace Lidl Česká republika.

Nejštědřejší zaměstnaneckou sbírkou se stala výzva Skupiny ČEZ, kdy v rámci projektu Plníme přání – Myslíme na druhé zaměstnanci nominovali jako příjemce osoby ze svého vlastního okolí v těžké životní situaci. Na pomoc lidem v nouzi se mezi zaměstnanci povedlo vybrat 3 405 270 korun, tuto částku pak Nadace ČEZ zdvojnásobila. Sbírka tak vynesla 6 810 540 Kč.

giving tuesday2

Více informací: www.giving-tuesday.cz


 

Zobrazit další články autora >>>