Spotřebitelská soutěž podpoří aktivní životní styl rodin - „Stezka za poklady“ nabízí hlavní výhru v hodnotě 100 000 Kč

Tisk

tesco zirafa200Společnost Tesco připravila novou spotřebitelskou soutěž „Stezka za poklady“, která se koná celý květen. Soutěží se o více než 100 cen. Hlavní cenou je zájezd v hodnotě 100 000 Kč dle vlastního výběru, soutěžící mohou také vyhrát víkendový pobyt, let balónem, kurz vaření Pražského kulinářského institutu, voucher do lázní a mnoho dalších zajímavých cen. Hlavním rozdílem oproti běžným spotřebitelským soutěžím je motivace rodin s dětmi, aby trávily volný čas vycházkami do přírody.

Nevyhrává první, zvítězí každý!

Každý, kdo se svojí Clubcard nakoupí v hypermarketu Tesco nebo prostřednictvím služby Potraviny on-line nákup nad 300 Kč, obdrží již od 1. května u pokladny kartičku s informacemi o soutěži. Samotná soutěž začíná až 4. května a soutěžící mohou navštívit 134 naučných stezek v 67 lokalitách. „Vybrali jsme příjemná místa, která jsou ideální pro aktivně strávený čas. Rádi bychom, aby rodiny s dětmi využily příjemného jarního počasí a strávily hezké chvíle s blízkými v přírodě. Informace, jak si zasoutěžit, dostanou v každém z našich hypermarketů,“ říká Jiří Mareček, tiskový mluvčí společnosti Tesco.

V přírodě budou ukryta hesla, a pokud soutěžící naleznou alespoň dvě, získají okamžitou výhru v podobě slev na nákup zboží či dárkových poukazů. Se soutěžní kartičkou doplněnou o správná hesla si může zákazník vybrat své „nálezné“ v kterémkoliv hypermarketu Tesco. Navíc si může soutěžící tipnout k heslům odpověď na soutěžní otázku, a tím postoupí do slosování o rodinnou dovolenou dle vlastního výběru v hodnotě 100 000 Kč a sto dalších cen, jako je například digitální fotoaparát, blue ray přehrávač, tablety, Playstation, videokamery, poukazy na zážitky. Soutěž vyvrcholí 8. června 2013, kdy dojde k vyhlášení vítězů tipovací soutěže o hlavní výhry.

tesco 2

Nebývalé množství výher, každý se může účastnit opakovaně

Soutěž umožňuje zákazníkům, aby se jí zúčastnili opakovaně a zvýšili své šance na hlavní výhru, ale také získali větší množství drobnějších cen. V soutěži jsou také ceny od partnerů, například vstupenky do pražské ZOO, aquaparků a dinoparků.

tesco zirafa


 

Zobrazit další články autora >>>