Komiksoví nadšenci pozor, 49. Číslo Crew2 je tu!

crew49 200Máme tu říjen a spolu s ním 49. číslo komiksového magazínu Crew2, které hýří rozmanitostí a může tak každému čtenáři grafických románů nabídnout to, co jeho srdce žádá. U mě to vyhrál můj zbožňovaný Hellblazer, ale máme tu také pokračování Ochutnávače a představí se i další příběh Neila Gaimana!

Kvituji s povděkem redakční politiku Crwe – tedy, když už se pustí do nějaké série, pokud to jen trochu jde, snaží se ji dovydat. Je až nepředstavitelné, že i takové fláky jako Garfiel či Živí mrtví byly zpočátku prodělečné. Teď tu máme Hellblazera, Rudou hrobku a spolu s ní naděje na oživení Johna Constantine v knižní podobě… Hellblazer s kresbou Marcela Frusina a scénářem Mikea Careyho je zpátky, v tomto čísle sice jen s prvním sešitem, ale i tak stojí za to a je to dobrý rozjezd!

Jako protipól temnoty a řízného Constantina tu máme Ochutnávače, třetí část příběhu. Není to zrovna můj šálek čaje, na druhou stranu však nemůžu říct, že by mě to nepobavilo. Nenadchne, neurazí a své čtenáře si určitě díky své lehké kresbě a bláznivému příběhu najde.

Do třetice magazín doplňuje komiks Dcera sov, který nakreslil Michael Zulli a scénářem ji opatřil legendární Neil Gaiman. Jedná se o pohádkovou pověst s až impresionistickou kresbou – aspoň tak na mě působila. Dýchla na mě svou atmosférou a potěšila uzavřeným příběhem.

crew49

Kromě tří různých příběhů tu máme medailonek Jasona Aarona (* 1973), jednoho z nejoslavovanějších amerických scénáristů moderního komiksu, který má na kontě třeba kritikou i čtenáři opěvovanou sérii Skalpy. Nakoukneme pod pokličku, nebo spíš pod kůži, i legendární sexy ženštině jménem Druuna. Na konci roku totiž vyjdou první tři alba, tedy kompletní první trilogie této ságy. Blíží se čas vánoční a proto nám Crew předkládá tituly, které ještě do konce roku vyjdou- např. Mýty 8, Lucifer 9, povídkové Děsivé radosti a konečně se dočkáme i Batmana.

Příští, prosincové číslo, bude jubilejní a autoři slibují, že se máme na co těšit. Jednak číslo nafouknou co do počtu stránek, ale taky nám předloží historii magazínu ve formě vzpomínek jeho zakladatelů. Taky se dočkáme nového příběhu Batmana. A mnohem víc. Jsem zvědavá, co všechno si na nás si vymyslí a už teď se těším!

Název: Komiksový magazín Crew2 , číslo 49
Šéfredaktor: Jiří Pavlovský
Žánr: komiksový magazín