Želvy Ninja všechny naporcují

Želvy Ninja všechny naporcují

Zelvy Ninja 200Film Želvy Ninja (2014) navazuje na nekonečnou sérii filmů a seriálů o zmutovaných zvířatech, která mají tělo i mysl podobnou člověku. Reportérka April O'Neilová (Megan Fox) jim je na stopě, ale je s jejich osudy spojená víc, než si myslí.

Od začátku je příběh věnovaný April. Ta se v roli reportérky snaží prosadit a hledat zajímavé náměty na reportáž, aby je mohla sdělit světu. Její tápání má mnoho přešlapů, dokonale však kontrastuje s tím, co ji čeká. Bude bojovat po boku zmutovaných želv proti mocnému Trhači. Aby si osud postav získal větší vážnost, je to právě April, která celý zbytek filmu žasne pro diváka.

Jednoho takového dne běží April do metra, odkud vybíhá vyděšený dav lidí. Teroristický klan Foot místo obsadil a vzal si rukojmí, aby přilákal neznámé hrdiny v želvích maskách a zlikvidoval je. Jenže želví teenageři nejsou žádná ořezávátka, pancéřové krunýře jim slouží jako štít proti kulkám, starodávné ruční zbraně ninjů zase jako účinný bojový nástroj. A tak se nakonec April ocitá v jejich super tajné skrýši v kanále pod městem.

Zelvy Ninja 1

Aby nebyl film jen o teenagerských vtípcích a jakémsi nejasném, bezdůvodném boji proti moci a zlu, postavili tvůrci celý příběh na Mutagenu. Tahle zvláštní látka umí univerzálně regenerovat organismus, takže se majitel farmaceutické společnosti dá dohromady s Trhačem, aby zamořili město toxiny a lidé za Mutagen pěkně zaplatili. Staří vládci odjakživa zaplavovali potoky a řeky obyvatel morem, ničili jejich obydlí, aby byli všichni na svých vládcích závislí. Aby událost získala pro diváka alespoň trochu důvěryhodnosti v dnešních podmínkách, musí se vymyslet chytřeji.

Mutagen má vedlejší účinek, zvířata se po něm vyvíjejí, a tak náhodou vyrostli čtyři želví hrdinové a zase další náhodou jediný zbytek Mutagenu zůstal právě v jejich krvi. Želvy tráví celé své mládí ve stokách, učí se umění ninjů, aby si získali disciplínu, sebezdokonalili se, nelákal je kontakt s lidmi moderní doby, protože by tahle chytrá zvířata stejně sloužila všem akorát pro pobavení.

Jenže takový teenager si nedá říct, a protože jsou všichni čtyři navíc schopní ninjové, vyráží jednoho dne do města hrát si na hrdiny. Mocná farmaceutická společnost, klan Foot a silný Trhač jsou však velmi schopní protivníci. Jejich vůle podmanit si město by mohla snadno vyjít, akorát jsou adrenalinem napumpované želvy tak motivované, že se z toho pomalu stává neřešitelný problém.

Zelvy Ninja 2

Záliba v pohybu a adrenalinu dokáže zázraky. Odjakživa žije většina z nás v iluzi, že když se nebudeme chovat k ostatním hezky, nic pozitivního od nich nevzejde. S takovým teenagerem ještě šijí hormony, ale dlouhotrvající životní energii mají jenom ti, kteří nemají z ostatních strach.

Želvy Ninja
Dobrodružný / Akční / Fantasy / Komedie / Sci-Fi
USA, 2014, 101 min
Režie: Jonathan Liebesman
Scénář: Josh Appelbaum, André Nemec, Evan Daugherty
Kamera: Lula Carvalho
Hudba: Brian Tyler
Hrají: Megan Fox, Jeremy Howard, Will Arnett, Jesse McCartney, Whoopi Goldberg, Jason Marsden, Greg Cipes, Alan Ritchson, Noel Fisher, William Fichtner, Johnny Knoxville, Tony Shalhoub, Minae Noji, K. Todd Freeman, Abby Elliott, Pete Ploszek, Tohoru Masamune, Danny Woodburn
Distributor: Magicbox

Blu-ray k dostání: