Margaret Ann Lembo: Andělé drahých kamenů

andele drahych kamenu na webSpojení energie drahých kamenů a andělů, tedy spíše symboliky obou dvou ezotericky velmi silných záležitostí, je něčím, co rozhodně upoutá pozornost. Jala jsem se pátrat po tom, s čím vším lze takový křišťál, citrín, karneol, achát, aventurín a podobné kameny, spojovat. Ezoterika je má hodně ráda. A důvody k tomu určitě jsou.
Sami si určitě nějaký z nich vyberete.

Jsou krásné
Co se kamenům nemůže upřít, je jejich krása. Když se na ně budete dívat naprosto reálným pohledem, musíte uznat, že i kdyby nebyly vůbec v ničem magické a energeticky nabité, tak jsou prostě krásné. A jen pohled na tu krásu má terapeutickou sílu. Pohladí duši.

Jsou příjemné do dlaně
Zkuste si na ně sáhnout. Náhle jakoby se probudil hmat. Struktura, hladkost, teplota… to všechno dotváří ten celkový dojem. Citliví lidé cítí i vibrace, mravenčení nebo pocity tepla či výrazného chladu. To už souvisí s energetickým vyzařováním kamene. Nebo působí přímo na emoce. A v tom mohou pomoci tyto karty, protože jsou jako takový příjemný průvodce emočním světem drahých kamenů.

Jsou prostě něčím jiné
Vezmeme-li to kolem a kolem, jsou drahé kameny prostě jiné. Je to cosi, co si vezmete do ruky a ono vám to zůstane v hlavě. Je to snad spojitost se zemí, po které šlapeme? Je to snad jejich věk? Jsou totiž staré tak, že ani lidstvo tady ještě nebylo, když už se první drahé kameny vytvářely v horké lávě vznikající planety. Máme k nim už z podstaty hluboký respekt.

Spojení s anděly respekt jen prohlubuje
Z těchto karet a hebkého psaní na nich jsem měla vždy pocit, že se mi ten respekt ke kamenům prohlubuje. Že je vnímám posvátněji… z výšky. Že k nim mám úctu. Nakonec, jsou starší než já! Kdo se zabývá studiem andělských energií, tak pravděpodobně cítí podobný druh pokory. K něčemu, v čem je uloženo snad celé vědění lidstva a co může a má potenciál nám toto vědění po malých částech poskytovat.

andele drahych kamenu

A pak se může stát, že pocítíte ve svém životě problém a…
Sáhnete do těchto karet!
A ty vám mohou ve trojici nabídnout třeba toto poselství:
„Jaspis leopardí – Začali se lidé kolem vás měnit? Říkáte si, že přišel čas, abyste se změnili i vy? Chcete být tak pružní a ohební jako leopard a dosáhnout větší flexibility? Vydejte se na lov sebe samých. Pozorně posuzujte své chování, a to na rovině mentální, fyzické, duchovní i emoční.

Anděl osobního prostoru – Dokážu bránit své hranice s láskou a laskavostí. Chráním se před negativní energií. Čerpám ze síly prastaré vnitřní moudrosti, která mě chrání a díky které vím, jak změnit svůj život k lepšímu.

Turmalínový křemen – Otročíte technice? Bombarduje vás příliš mnoho elektromagnetických frekvencí? Posilte svou ochranu před silami, které vás vysávají, a propojte se s matkou Zemí. Při práci s elektronikou dělejte přestávky, abyste mohli načerpat novou energii.“

Název: Andělé drahých kamenů (The Angeles and Gemstone Guardians Cards)
Autor: Margaret Ann Lembo
Žánr: esoterika