Naučte se, jak komunikovat na našem trhu
Reklama
Banner
Banner

Naučte se, jak komunikovat na našem trhu

Email Tisk

marketingova komunikaceV nakladatelství Grada vyšlo druhé aktualizované a doplněné vydání knihy Marketingová komunikace Jak komunikovat na našem trhu. Jedná se o nástavbu vydání z roku 2011 a rozhodně se jedná o přínosnou knihu.

V úvodu knihy autor upozorňuje, že kniha předpokládá u čtenářů základní orientaci v problematice marketingu, ale že je zároveň určena jak pro začátečníky v marketingové komunikaci, tak pro odborníky. Čtenáři se však nemusí ničeho bát, protože vše je vysvětleno srozumitelně a hlavně si každý v textu může najít to svoje.
Kapitol je v knize dohromady deset a pokrývají opravdu ty nejdůležitější části marketingové komunikace: Plánování komunikačních kampaní, Reklama, Direct marketing, Podpora prodeje, Public relations, Event marketing a sponzoring, Osobní prodej, Online komunikace a poslední kapitola patří Případovým studiím. Jednotlivé kapitoly jsou rozděleny podnadpisy a text je doplněn mnoha užitečnými obrázky – ať už ukázkami kreativních řešení, grafy nebo schématy. Na konci kapitol nechybí ani seznam zdrojů pro ty, kteří by chtěli nahlédnout ještě dál.
Na knize je vidět, že ji dělali odborníci, a to nejen Miroslav Karlíček, ale mnoho významných postav z této oblasti. Například Tomáš Poucha, zakladatel Marketingového institut a Institutu interní komunikace, Daniel Jesenský, který pracoval například pro Nestlé, Coca Colu, Uniliver, Canon nebo Linda Kozáková mající zkušenosti z PR z Primy TV, ale také německou RTL television a mnozí další. Každý do toho mohl vložit svoje a výsledkem je tak velmi dobrá a moderní kniha plná zajímavých a hlavně aktuálních příkladů z našeho českého prostředí.
Kniha Marketingové komunikace se dá přečíst ze zájmu za pár večerů, aby se člověk obohatil, nebo se dá používat jako skvělá příručka nebo zdroj inspirace. Potřebujete zjistit něco o sponzoringu? Pak stačí nalistovat příslušné strany. Já to tak mám v plánu a myslím, že ji ani nemusím schovávat do knihovny.
Doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D. je vedoucím katedry marketingu a proděkanem pro spolupráci s firemní praxí a PR na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Praktické zkušenosti získal v agentuře Ogilvy Public Relations, kde pracoval pro klienty, jako je Janssen-Cilag, Plzeňský Prazdroj, Henkel či Olympus. Rovněž pracoval jako externí marketingový poradce pro společnost SAP ČR a působil také jako vedoucí PR oddělení a tiskový mluvčí VŠE. Další zkušenosti nabyl také v zahraničí - během stáží na prestižní HEC School of Management ve Francii, v marketingovém oddělení společnosti EPSON v USA a v exportním oddělení společnosti BOSCH v Německu.


Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání
Autor: Miroslav Karlíček a kolektiv
Žánr: naučná
Nakladatelství: Grada
Rok vydání: 2016
Počet stran: 224
Hodnocení: 90 %



Související články:
Nejnovější články:
Starší články:

 

Rozhovor

Josef Polášek: Život není jen tragický nebo jen komický
rozhovor perPřinášíme Vám rozhovor s hercem Josefem Poláškem, v němž mimo jiné prozradí, jak se dostal k herectví nebo jaký je jeho postoj k reklamám.
 
 
...

Hledat

Chaty s osobností

Z archivu...

Čtěte také...

Když „lajky“ nestačí…

a jak se vam libim ted perexJe vám okolo třicítky, obrážíte jednu svatbu za druhou, ale žádná zatím (!!!) nebyla tou vaší? Při frustrujícím sjíždění Facebooku si podrážděně odfrknete, protože v...


Literatura

Leïla Slimani: Něžná píseň
neznaRůžové pusinky na obálce Něžné písně? Och ne, nečekejte žádnou sladkost ke kafi. Naopak, přistrčte si k této knize něco pořádně ostřejšího, protože hned od první věty vás autorka doslova ŠOKUJE! Bez nadsázky lze říci, že co berete do ruky jako příslib roman...

Divadlo

Léto s divadlem se ve Slavičíně usazuje

leto s divadlem 200Třetím rokem připravuje Nezávislá divadelní scéna SemTamFór, ve spolupráci s Městem Slavičín, prázdninová divadelní představení pod širým nebem. Místo zaslouženého odpočinku si SemTamFór dobrovolně zrušil divadelní prázdniny a po ...

Film

Zahajovací večer Severského filmového podzimu

sfp 200Severský filmový klub zahájil ve čtvrtek 9. listopadu v kině Lucerna další ročník festivalu Severský filmový podzim. Jeho cílem je přiblížit divákům severskou filmovou tvorbu a vybrat to nejlepší co se v poslední době urodilo. Filmy se promítají v originálním znění s českými ...