Nebuďte kaktus a telefonujte správně a bez problémů

Nebuďte kaktus a telefonujte správně a bez problémů

Email Tisk

nejsem kaktus 200V nakladatelství Bookmedia vyšla kniha lektorky telemarketingu Kateřiny Jasinské s trefným názvem Nejsem kaktus a podtitulem Jak správně telefonovat. Vzdělejte se i vy!

 

 

 

Doba i lidé se mění a telefonování a především navolávání schůzek je pořád důležitou součástí byznysu. Mnoho lidí má k telefonování vžitý odpor a často ho odkádá a naopak příjemci hovoru nemají příliš rádi telefonáty s nabídkami. Obstát v této situaci není jednoduché, ale s knihou Kateřiny Jasinské to hravě zvládnete. Je totoiž odborníkem ve svém oboru – telefonování se věnuje několik let a díky tomu má přehled o tom, co funguje a co už ne.

Kniha je velmi praktická a také přehledná díky rozdělení do několika kapitol a podkapitol. Po úvodních slovech autorky a informacích o telemarketingu následují kapitoly: Příprava = 50 % úspěchu. Děláte/neděláte?, Chyby v telefonické komunikaci a čeho se vyvarovat, Struktura telefonátu a jak získat klientovu pozornost, Námitky – negativní reakce, Dvanáct často opomíjených pravidel telefonátu, Schůzka domluvená, klient nepřišel a Nejčastější dotazy obchodníků.

Kateřina Jasinská se nyní věnuje lektorování telefonování a dílo Nejsem kaktus je z mého pohledu takovým jejím školením v knižní podobě. Nejedná se o žádnou suchou a nudnou teorii, ale text plný zkušeností a praktických ukázek, který je navíc čtivý. A přitom v kize nenajdete žádné přesné a zaručené call scripty. Ale na stránkách vás čeká spousta úkolů a místa na poznámky, takže se můžete k těm nejlepším hovorům dopracovat sami.

Ačkoliv se telefonováním neživím, moc ráda jsem si knihu Nejsem kaktus přečetla a přála bych jí, aby se rozšířila kam jen to jde, protože je podle mě opravdu poučná a cenná. Taky jsem si říkala, že by ji měl každý budoucí telefonista fasovat při nástupu do zaměstnání. Pokud tedy pracujete v nějakém call centru, nebo jen potřebujete občas navolat schůzky, rozhodně si ji pořiďte a nechte váš byznys vzkvétat.

Kateřina Jasinská je lektorka telemarketingu z praxe. S telemarketingem začínala v roce 2000 a do roku 2012 pracovala jako telefonistka, trenérka a vedoucí týmu telefonistek. Po nabytí zkušeností začala působit jako lektorka telefonování. Mezi její klienty patří obchodníci, manažeři a všichni ti, kteří potřebují získat zakázku prostřednictvím telefonu. Své klienty učí a trénuje věci, které fungují v současném světě telemarketingu.

nejsem kaktus

Nejsem kaktus
Autor: Kateřina Jasinská
Žánr: populárně-naučná
Nakladatelství: Bookmedia
Rok vydání: 2017
Počet stran: 142
Hodnocení: 92 %

http://www.bookmedia.cz/products/nejsem-kaktus/


 

Přidat komentář


Bezpečnostní kód
Obnovit





Přihlášení

Anketa


Partneři

Hledat

Z archivu...

Čtěte také...

Čistý řez rezavým skalpelem v Operaci Rath

OperaceRath perexLékařské prostředí patří k atraktivním literárním tématům, stejně tak prostředí policejní a kriminalistické. V kauze notoricky známé korupční aféry doktora Davida Ratha se obě profese potkaly a stvořily ...

Nové komentáře


Literatura

Zkurvenej příběh

zkurvenej pribeh200Bernard Minier, jeden z populárních francouzských spisovatelů, přichází s novou knihou. „Zkurvenej příběh“ je i přes svůj vulgární název inteligentní román, další mrazivá detektivka s jedinečným podpisem svého autora.

Divadlo

Lednové zájezdy Činoherního studia

cinoherni studio200Leden stráví Činoherní studio města Ústí nad Labem ve velké míře na cestách. Leden bude měsíc, kdy se herecký ansábl Činoheráku téměř nezastaví a divadelní autokary budou česat kilometry českých silnic, testovat kvalitu kávy na ben...

Film

Nenechte si ujít unikátní český dokument o píli i zábavě Na cestě

Na ceste 200Televizní stanice Prima ZOOM se na začátku května chystá odvysílat původní český dokument s názvem Na cestě, který bude věnovaný unikátnímu tour autobusu značky Škoda ŠL 11 ze 70. let.

...