Nebuďte kaktus a telefonujte správně a bez problémů

nejsem kaktus 200V nakladatelství Bookmedia vyšla kniha lektorky telemarketingu Kateřiny Jasinské s trefným názvem Nejsem kaktus a podtitulem Jak správně telefonovat. Vzdělejte se i vy!

Doba i lidé se mění a telefonování a především navolávání schůzek je pořád důležitou součástí byznysu. Mnoho lidí má k telefonování vžitý odpor a často ho odkádá a naopak příjemci hovoru nemají příliš rádi telefonáty s nabídkami. Obstát v této situaci není jednoduché, ale s knihou Kateřiny Jasinské to hravě zvládnete. Je totoiž odborníkem ve svém oboru – telefonování se věnuje několik let a díky tomu má přehled o tom, co funguje a co už ne.

Kniha je velmi praktická a také přehledná díky rozdělení do několika kapitol a podkapitol. Po úvodních slovech autorky a informacích o telemarketingu následují kapitoly: Příprava = 50 % úspěchu. Děláte/neděláte?, Chyby v telefonické komunikaci a čeho se vyvarovat, Struktura telefonátu a jak získat klientovu pozornost, Námitky – negativní reakce, Dvanáct často opomíjených pravidel telefonátu, Schůzka domluvená, klient nepřišel a Nejčastější dotazy obchodníků.

Kateřina Jasinská se nyní věnuje lektorování telefonování a dílo Nejsem kaktus je z mého pohledu takovým jejím školením v knižní podobě. Nejedná se o žádnou suchou a nudnou teorii, ale text plný zkušeností a praktických ukázek, který je navíc čtivý. A přitom v kize nenajdete žádné přesné a zaručené call scripty. Ale na stránkách vás čeká spousta úkolů a místa na poznámky, takže se můžete k těm nejlepším hovorům dopracovat sami.

Ačkoliv se telefonováním neživím, moc ráda jsem si knihu Nejsem kaktus přečetla a přála bych jí, aby se rozšířila kam jen to jde, protože je podle mě opravdu poučná a cenná. Taky jsem si říkala, že by ji měl každý budoucí telefonista fasovat při nástupu do zaměstnání. Pokud tedy pracujete v nějakém call centru, nebo jen potřebujete občas navolat schůzky, rozhodně si ji pořiďte a nechte váš byznys vzkvétat.

Kateřina Jasinská je lektorka telemarketingu z praxe. S telemarketingem začínala v roce 2000 a do roku 2012 pracovala jako telefonistka, trenérka a vedoucí týmu telefonistek. Po nabytí zkušeností začala působit jako lektorka telefonování. Mezi její klienty patří obchodníci, manažeři a všichni ti, kteří potřebují získat zakázku prostřednictvím telefonu. Své klienty učí a trénuje věci, které fungují v současném světě telemarketingu.

nejsem kaktus

Nejsem kaktus
Autor: Kateřina Jasinská
Žánr: populárně-naučná
Nakladatelství: Bookmedia
Rok vydání: 2017
Počet stran: 142
Hodnocení: 92 %

Letní rozhovor s Ivonou Březinovou

01 Ivona v tÌlku Monika V·Úov· studio M101„Pro mě bývá léto obdobím, kdy vykazuji zvýšenou psací aktivitu,“ říká Ivona Březinová.

...

Nepřehlédněte Nejlepší knihu o fake news, dezinformacích a manipulacích!!!

fake news 200Téměř souběžně s prezidentskou volbou vydalo nakladatelství CPress velmi důležitou knihu s názvem Nejlepší kniha o fake news, dezinformacích a manipulacích!!! Se čtenáři si autoři pohráli už v tomto názvu, ale jinak jim předložili kvalitní a ...

„Existují lidé, kteří čtou rádi, a pak lidé, kteří knihu nikdy neotevřou.“

astrid-lindgrenova 200Ponořte se do životního příběhu Astrid Lindgrenové, které pod značkou dětských knih Ella a Max vydalo nakladatelství Presco Group.

...

Cybercomics ukazuje budoucnost světa i moderního divadla

cybercomics200Cybercomics je sci-fi román z nedaleké budoucnosti od Egona Bondyho, do kterého se se vším vervou pustilo Slovácké divadlo. Svět mafie a nadnárodních společností vás pohltí a nepustí.

...

Na druhém konci vesmíru a bez svého kladiva – Thor se vrací potřetí!

thor 200Thor je uvězněn na opačném konci vesmíru. Bez svého mocného kladiva je nucen pustit se do závodu s časem. Musí se vrátit včas do Asgardu, aby zastavil Ragnarok – zkázu svého domova, kterou se snaží rozpoutat nový mocný nepřítel, jeho nemilosrdná sestra Hela. Thor musí zabrá...