Poselství megalitů řeší tajemství známých kolosů

megality perexPrastaré stavby z obrovských monolitických kamenů se nacházejí na mnoha místech po celém světě a jsou proslulé svou tajemnou energií. Jejich existence vzbuzuje řadu konspirací poukoušející se vysvětlit nejen účel těchto konstrukcí, ale také způsob přepravy těžkých kamenů tvořených z jednoho celku. Záhadolog Hartwig Hausdorf se tomu v knize Poselství megalitů pokouší přijít na kloub.

Kniha je odbornou příručkou pro čtenáře milující tajemství a věci mezi nebem a zemí, a také pro cestovatele, kteří se zajímají o mystická místa všech světadílů. Je doplněna barevnými fotografiemi. Sám autor tato místa navštívil, přesně a podrobně popsal, včetně historických skutečností i vlastních domněnek pokoušející se vysvětlit dobu vzniku a účel daných staveb. Je to dobrodružné a pátrací čtení, vzbuzující i ukájející zvědavost zároveň. Kdo vlastně postavil kamenné divy se sice přesně nedozvíme, ale i tak je publikace nabitá zajímavými informacemi, zejména pro čtenáře, kteří o těchto krásách prozatím vůbec nic nevěděli. Hausdorf neskrývá alergii na slovní spojení “kultovní účely”, naopak se detailněji zamýšlí nad možným využitím staveb, věnuje se také propočtům i reakcím svých fanoušků a čtenářů předchozích děl, kterých zplodil bezpočet.

megality1

Zájemcům o tuto tématiku má kniha rozhodně co přinést. Prozrazovat její obsah nebudu, ponechám jej jako tajemství, které si můžete během četby rozluštit sami. Čtení je vhodné do přírody a do míst, kde člověk zapomíná na čas.

O autorovi:
Hartwig Hausdorf (*1955) je německý záhadolog, který procestoval mnohá zajímavá místa a napsal spoustu knih. Vystudoval Mnichovskou univerzitu se specializací na cestovní ruch, vedl cestovní kancelář a organizoval skupinové zájezdy. Od roku 2002 se živí jako spisovatel a badatel. Zajímá se také o UFO. Z jeho známých knih jmenuji například Když si bohové hrají na Boha, Nadpřirozené schopnosti zvířat a rostlin, Návrat z onoho světa, Otazníky kolem původu člověka, Bílá pyramida a další.

megality

Poselství megalitů
Autor: Hartwig Hausdorf