Chcete zvládnout organizaci času? Vyzkoušejte 25 metod a strategií Risy Williams

Organizace casu perexPořád nic nestíháte a ať děláte, co děláte, nikdy nedokážete přijít včas? Zaplňuje se váš seznam úkolů tak rychle, že je nestíháte řešit? Vystupte ze začarovaného kruhu, určete si priority a vytřiďte balast, který k ničemu nevede.

Pokud je vašim každodenním společníkem ADHD neboli porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou, je pro vás organizace času mimořádně náročná. Pomoct vám mohou praktické metody a strategie, díky kterým si vybudujete motivaci, jež přispěje k tomu, že budete v organizaci povinností úspěšnější. Zbavíte se zbytečného stresu a zjistíte, že existuje i něco jako volný čas. 25 různých technik vychází z kognitivně-behaviorální terapie, mindfulness a klasické psychoterapie a jejich kombinace vám pomůže zefektivnit způsob, jakým zacházíte s časem.

O autorce
Knihu Jak zvládnout organizaci času s podtitulem 25 metod a strategií napsala Risa Williams, klinická terapeutka a poradkyně v oblasti time managementu a strategie stanovování cílů. Je také autorkou mnoha oceňovaných knih a moderátorkou podcastu o produktivitě s názvem The Motivation Mindset. V českém překladu její knihu vydalo Nakladatelství Portál.

Organizace práce, motivace a dosahování cílů

Autorčiny tipy jsou kreativní, hravé, nenáročné a snadno realizovatelné, a tak je možné začlenit je do života prakticky okamžitě. Na první pohled se může zdát, že jde o drobnosti, ale když se podle jejich rad zkusíte řídit, poznáte, že i malé krůčky mohou vést k zajímavým výsledkům. Autorka jako terapeutka pracuje také s lidmi s ADHD, takže jsou tyto tipy vhodné i pro ně, což je dobře, protože pro dospělé lidi s ADHD se v Česku nevydává téměř žádná odborná literatura, a tak alespoň zde mohou najít informace, které jim pomohou s jedním z jejich největších problémů.

Poutavý styl psaní, který je zaměřený na čtenáře a ne na samotnou autorku, a celková přehlednost knihy jsou zárukou, že si z ní odnesete spoustu užitečných poznatků. Stručné popisy metod, cvičení, díky kterým je můžete hned uvést do praxe, střípky z neurovědy, citáty, které jsou shrnutím toho nejdůležitějšího z každé části, a jednoduché ilustrace – to všechno vytváří kombinaci, která je nezbytná pro každou úspěšnou seberozvojovou knihu věnující se organizaci práce, motivaci a dosahování cílů.

Organizace casu

JAK ZVLÁDNOUT ORGANIZACI ČASU
Autorka: Risa Williams
Originální název: The Ultimate Time Management Toolkit
Překlad: Petra Diestlerová
Žánr: psychologie
Vydáno: Portál, 2024
Počet stran: 176

Představujeme Jumpboxing: „Cíl je jasný - zábavnou formou spojit radost a efektivitu.“

jumpboxing 200Jumpboxing je nový sport, který kombinuje kickbox se skákáním na trampolíně. Vyčerpávající výklad nám k němu podala jeho zakladatelka paní Zuzana Kubáňová. Nechte se nalákat na lekci jumboxingu!

...

Příručka mladých svišťů pro singl třicátníky

duvod200Jen co dozněl aplaus nad blogem (a knihami) plných věcí, které nás serou, máme tu další várku k zamyšlení. A ne jen tak ledajakého - jdeme po stopách posledního důvodu, proč se nezabít. Najdete si ten svůj?

...

Když se detektivové štvou za pachatelem jako za lovnou zvěří

zve 200Ze Švédska vyrazil na cestu do knihkupectví po celém světě další román. Tentokrát se jedná o dílo z pera spisovatelského tandemu Kerstin Signe Danielsson a Roman Voosen. Jejich detektivní román Jako zvěř slouží opět jako...

Dramatizace románu o ženách, víře a zlu

Bila Voda200Brněnská rodačka Kateřina Tučková, autorka románů Vyhnání Gerty Schnirch, Žítkovské bohyně a dalších, je v současné době jednou z nejlepších a nejprodávanějších českých spisovatelek. Na její poslední román s názvem Bílá Voda čekali čtenáři celýc...

PAS DO HOLLYWOODU

pas do hollywoodu 200Není rozhovor jako rozhovor. Většinou vycházejí takové, které se jen koří věhlasu zpovídaného a šíří jej dál, vlastně můžeme uvažovat o oboustranně výhodné symbióze. Přesně takové texty nalezneme třeba v knížce nadutě naz...