Chcete si rozjet nový web? Poradíme vám jak!

Chcete si rozjet nový web? Poradíme vám jak!

Tisk

extra 200Nových internetových stránek vzniká v dnešní době jako hub po dešti. Jsou některé tak zajímavé a tak známé, že skoro nepotřebují žádnou reklamu. Jiné jsou tak skandální, že proletí internetem jako tornádo. Ovšem většina nezajímavých internetových stránek zůstává vašim očím skryto. Jak ale rychle navýšit návštěvnost webu? Velmi jednoduché!

 

Jako příklad za všechny jsem si vybral společensko-bulvární magazín Extra.cz, kterému mimochodem tím, že o něm píšu, také dělám reklamu.

Na většinu z popsaných zde věcí potřebujete buď kvalitní SEO a nebo dobrého investora tudíž bych tento odstavec označil jako krok číslo 0. V našem případě je to investor Jan Barta z Extra Media Online, který si dle slov pro Mediář.cz chce využít „geniální marketing“ a nacpat do těchto stránek až deset mega. Vy si z mého článku vezměte co chcete a pokud máte tyto možnosti vyzkoušejte náš geniální marketing.

Krok číslo 1.

Dosaďte do redakce na post šéfredaktora někoho kdo má s psaním letité zkušenosti a zejména kontakty v českém showbusinessu. Šéfredaktorem je protekční fracek (jak si s oblibou rád říká) Pavel Novotný, který už sám osobě je zárukou malého vítězství - tedy návštěvnosti.

Krok číslo 2.

Spojte se s lidmi, kteří dělají v šoubizu (společnost) bordel a jsou nejvíce vidět. Za své spolupracovníky si Novotný vybral samá zvučná jména, která s klasickou novinařinou nemají skoro nic moc společného. Za svého zástupce si Novotný vybral rebelku a někdejší modelku Agátu Hanychovou. Tak snad v jejím případě budeme čekat na venčení jejich koz a nebo pupek jejího nového partnera s velmi úderným titulkem. A návštěvnost se nám zvedá.

Redaktorkami jsou Barbora Koukalová, Nikol Štíbrová známá ze seriálu Novy Pojišťovna štěstí a Markéta Hellingerová, někdejší pracovnice PR televize Prima. Máte tým lidí, který vám vehementně vyplní prázdné místo stránek tak aby vaše hlava při čtení šla kolem, a na stránkách jste zůstali co nejdéle to je možné a pokud možno klikli i na nějakou tu PPC reklamu.

Extra1

Krok číslo 3.

Tady už přicházíme na Bartův geniální marketing. „Uměle“ navýšenou návštěvností, která bude jen do doby působení zakladatelů (možná i o něco déle), se bude chlubit marketingové oddělení ale i sám Barta, který jak sám přiznal pro Mediář.cz, chce rozjetý web prodat Mediahouse, který zaspal dobu.

V dobách sociálních sítí není zkrátka nic jednoduššího než propagace na nich samotných. V našem případě e-magazínu Extra.cz jakožto nově vznikající stránky je tento způsob šíření více než namístě.

Celosvětově největší sociální sítí je Facebook a hlavně lidé, kteří kliknou na vše a tráví na Facebooku třetinu svého denního času. Novotný zřejmě šáhnul v tomto investorovi Extra.cz Bartovi hluboko do kapsy. Zařídil propagaci článků magazínu Extra.cz na facebookových stránkách Jen se směj jejichž fanoušci tvoří objemnou skupinu přes pětiset tisíc z toho skoro čtyřicet tisíc aktivních denně. Jak to probíhá v praxi? Téměř každý hutný a „vtipný“ článek na extra.cz se sdílí a lidi klikají a sdílejí a sdílejí – počty „umělých“ návštěv zase rostou. Kdo ví třeba stránky Jen se směj, jsou majetkem Extra Media Online nebo Big Bang Media zastupovaných Tomášem Kačenou a tak se na rozjezd zase o něco ušetřilo. Bohužel Facebook neposkytuje a ani k tomu nemá nástroje aby zjistil kdo je skutečným majitelem fanouškovských stránek přímo na Facebooku. Dnes si uděláte stránku a zítra ji prodáte.

extra Jensesmej2

Krok číslo 4.

Nemáte přístup k fanouškovským stránkám na Facebooku s tak objemnou skupinou? Nevadí! Opět poradíme.

Založte si skupinu s názvem třeba „Rozdáváme produkty Apple“. Nahrajte fotky krabic počítačů stažených z internetu a popište jak moc chcete lidem dát tyto nádherné přístroje. Popište krátký seznam věcí, co by lidé měli udělat. Takže kliknout na líbí se mi. Sdílet stránku a samozřejmě také fotku krabic Apple. Jen tak dospějete lavinového efektu a získáte na svojí novou stránku na Facebooku desítky tisíc „klikařů“ co se evidentně doma nudí a říkají si, proč ne třeba vyhraju. Během psaní tohoto článků se počet fanoušků zvýšil o dva tisíce. A za čas až se vám nahrne cílové číslo tak jen změňte název stránky na třeba Jen se směj :-) Chápete?

extra Apple

Krok číslo 5.

Tak teď máte na svých nových stránkách denní přístup okolo 1000 lidí denně a to stránky běží teprve 7 dní. Zvyšte intenzitu reklamy. Natočte s celebritou vtipné video hoďte to na Youtube a návštěvy se zase pohrnou. Nejlepší bude virální marketing, který vám zase přisune pár desítek unikátních přístupů. Pak jen potřebujete dobré známé nebo čekat na nabídku. On se někdo brzo ozve, že chce vaše stránky koupit. Zjistit návštěvnost webů není v dnešní době vůbec složité.

Má to ale háček. Neznáte nikoho z bodu 1? Nevadí, stačí vám tak 30.-40.tisíc měsíčně. Ona už se nějaká celebrita najde, která ráda bude psát. O čem? Za ty prachy? I o ho****. Hlavně když lidi klikají.


 

Přihlášení



Anketa

Která je vaše nejoblíbenější česká vánoční pohádka?
 

Příběh muže, který přežil tři koncentrační tábory a na konci války unikl z hořícího pekla lodě Cap Arcona

Wim prožil dětství v chudé amsterodamské rodině. Když Nizozemsko obsadili nacisté, musel odjet na nucené práce do Německa. Poté, co se situace v jeho práci zhoršila, uprchl zpátky do Nizozemska a nějakou dobu se ukrýval.

Ignis Fatuus je kniha prosycena mytologií a hororovou atmosférou. Na Šumavu už nejspíše chtít jet nebudete

Na Šumavu asi v životě nepojedu. Autorce Petře Klabouchové se vydařil mistrný mysteriózní thriller, místy až horor, který umně vtáhne čtenáře do děje a už ho nepustí. Paní spisovatelka si šikovně pohrává se čtenářem do poslední chvíle jako kočka s myší, takže čtenář do poslední chvíle neví na čem je, vše však má promyšleno do posledního detailu, každá myšlenka má svou perfektně dotaženou pointu.

Tapír

  • TAPÍR 4/2024
    Léto je tady a s ním i nové prosluněné číslo Tapíra! V tématech pro toto vydání se vydáme na prázdniny...
  • Tapír č. 3/2024
    Je tady číslo třetí. A na co se můžete těšit v tomto vydání? Jako obvykle v něm narazíte na hromadu...
  • TAPÍR 2/2024
    Vždycky to uteče jak voda…  Nedávno jsme ještě listovali prvním číslem Tapíra tohoto roku a už je tady číslo druhé....
Banner

Videorecenze knih

Hledat

Rozhovor

Melancholie Štefana Margity

200maAlbum plné slavných melodií od šansonu po muzikál, to je nová nahrávka světově proslulého operního pěvce Štefana Margity. Dostala název Melancholie a jde, jak sám pěvec říká, o jeho první album se skladbami na pomezí žánrů. „Když jsem v prodejně Metropoli...

Dvojalbum Evergreeny Heleny Vondráčkové přináší žánrové vlny a hudební skvosty

V letošním roce, kdy slaví Helena Vondráčková šedesát let pěvecké kariéry a kdy zaznamenala několik nemalých úspěchů, vychází i dvojalbum Evegreeny, jehož podtitul zní 60 let na scéně. Člověk by řekl, že jde o „bestovku“, ale ono je to trošku jinak. I když jde o 160 minut hudby, tentokrát nezní velké Heleniny hity, nýbrž písně, které jste už možná někdy někde slyšeli, ale na nosičích nikdy nevyšly.

Čtěte také...

Desatero pohybů. Zvířata na souši, ve vodě a ve vzduchu

Desatero pohybůPokud máte rádi populárně naučné knihy a zajímáte se o přírodu, pak vás jistě potěší nová publikace popularizátora vědy Jaroslava Petra, který se tentokrát zaměřil na pohyb živočichů, a to jak na souši, tak také ve vodě a ve vzduchu. A jak sám tvrdí, studenti se čast...


Divadlo

Záchranná mise Ferdy Mravence

ferda mravenec mala scena zlinZlínské divadlo Malá scéna uvedlo poslední zářijový den pohádku z pera Ondřeje Sekory Ferda Mravenec aneb Škola jízdy na kolečkových bruslích. Tu si otevřel Ferda Mravenec, sympatick...

Film

Vyrazte do kina a vyhrajte rychlou a zběsilou jízdu na závodní dráze a pobyt pro dva v Londýně

rychle a zbesile200Oslavte jubilejní desátý díl oblíbené akční série Rychle a zběsile. Cinema City si připravilo exkluzivní soutěž o dvě letenky do Londýna, dvě noci v luxusním hotelu s wellness, a to nejdůležitější, akční řidičský zážitek na závodní d...