Naučte se, jak komunikovat na našem trhu

Naučte se, jak komunikovat na našem trhu

Tisk

marketingova komunikaceV nakladatelství Grada vyšlo druhé aktualizované a doplněné vydání knihy Marketingová komunikace Jak komunikovat na našem trhu. Jedná se o nástavbu vydání z roku 2011 a rozhodně se jedná o přínosnou knihu.

V úvodu knihy autor upozorňuje, že kniha předpokládá u čtenářů základní orientaci v problematice marketingu, ale že je zároveň určena jak pro začátečníky v marketingové komunikaci, tak pro odborníky. Čtenáři se však nemusí ničeho bát, protože vše je vysvětleno srozumitelně a hlavně si každý v textu může najít to svoje.
Kapitol je v knize dohromady deset a pokrývají opravdu ty nejdůležitější části marketingové komunikace: Plánování komunikačních kampaní, Reklama, Direct marketing, Podpora prodeje, Public relations, Event marketing a sponzoring, Osobní prodej, Online komunikace a poslední kapitola patří Případovým studiím. Jednotlivé kapitoly jsou rozděleny podnadpisy a text je doplněn mnoha užitečnými obrázky – ať už ukázkami kreativních řešení, grafy nebo schématy. Na konci kapitol nechybí ani seznam zdrojů pro ty, kteří by chtěli nahlédnout ještě dál.
Na knize je vidět, že ji dělali odborníci, a to nejen Miroslav Karlíček, ale mnoho významných postav z této oblasti. Například Tomáš Poucha, zakladatel Marketingového institut a Institutu interní komunikace, Daniel Jesenský, který pracoval například pro Nestlé, Coca Colu, Uniliver, Canon nebo Linda Kozáková mající zkušenosti z PR z Primy TV, ale také německou RTL television a mnozí další. Každý do toho mohl vložit svoje a výsledkem je tak velmi dobrá a moderní kniha plná zajímavých a hlavně aktuálních příkladů z našeho českého prostředí.
Kniha Marketingové komunikace se dá přečíst ze zájmu za pár večerů, aby se člověk obohatil, nebo se dá používat jako skvělá příručka nebo zdroj inspirace. Potřebujete zjistit něco o sponzoringu? Pak stačí nalistovat příslušné strany. Já to tak mám v plánu a myslím, že ji ani nemusím schovávat do knihovny.
Doc. Ing. Miroslav Karlíček, Ph.D. je vedoucím katedry marketingu a proděkanem pro spolupráci s firemní praxí a PR na Fakultě podnikohospodářské Vysoké školy ekonomické v Praze. Praktické zkušenosti získal v agentuře Ogilvy Public Relations, kde pracoval pro klienty, jako je Janssen-Cilag, Plzeňský Prazdroj, Henkel či Olympus. Rovněž pracoval jako externí marketingový poradce pro společnost SAP ČR a působil také jako vedoucí PR oddělení a tiskový mluvčí VŠE. Další zkušenosti nabyl také v zahraničí - během stáží na prestižní HEC School of Management ve Francii, v marketingovém oddělení společnosti EPSON v USA a v exportním oddělení společnosti BOSCH v Německu.


Jak komunikovat na našem trhu - 2., aktualizované a doplněné vydání
Autor: Miroslav Karlíček a kolektiv
Žánr: naučná
Nakladatelství: Grada
Rok vydání: 2016
Počet stran: 224
Hodnocení: 90 %


 
Banner

Přihlášení



Občanská válka, draci a dvě dívky. Jak nás ovlivňuje původ naší rodiny?

Aurora a Eva. Dvě odlišné dívky. Aurora je sirota, o kterou se stará její babička. Eva má milující rodiče. Jejich cesty se protnou během války, která obě poznamená.

Knihy s úsměvem

Dagmar Pecková nežije z podstaty, neusíná na vavřínech a je kreativní, což dokládají i její alba

Mezzosopranistky Dagmar Peckové si vážím nejen pro její umění, ale je mi sympatická i tím, že je taková, jaká je. Přímá, bezprostřední a neskutečně agilní co se týče nejrůznějších uměleckých projektů – ať už je to hudební festival Zlatá Pecka nebo činoherní inscenace Mistrovská lekce, kde má hlavní roli. Jako jako jediná z pěvkyň své generace neustrnula, nežije z podstaty a neusíná na vavřínech. Jde o umělkyni hodně širokého záběru, o čemž svědčí i její tři „různobarevná“ alba…

www.dagmarpeckova.com

Banner
CBDB.cz - Databáze knih a spisovatelů, knihy online, ebooky zdarma, eknihy ke stažení

Hledat

Rozhovor

Radka Fišarová: Obdivuji svobodné matky

fisarova perexPatří k našim nejvyhledávanějším muzikálovým herečkám, stala se první tuzemskou Evitou a už několik let se těší přezdívce česká Edith Piaf, neboť písně slavné šansoniérky interpretuje opravdu skvěle, jak se můžete přesvědčit na jejích koncer...

Videorecenze knih

Kdo jsem a co tady dělám?

Novinkou nakladatelství Portál je knížka supervizora, lektora a poradce obětí trestných činů Rostislava Honuse s názvem Kdo jsem a co tady dělám? Tato publikace vycházející z existenciální filozofie nabízí praktickou sebezkušenost pro každého, kdo by jen na okamžik zapochyboval o tom, že je právě tam, kde má být a že jeho život má svůj smysl.

Portál

Z archivu...

Čtěte také...

Co nového ve slovenském filmu
ImageVe srovnání se Slovenskem máme ve vydání filmové literatury co dohánět. Tak třeba bratislavské vydavatelství Drewo a srd nabízí v knižní edici časopisu Vlna - Filmodrom hned dvě teoretizující publik...

Literatura

Jaká může být plavba obrovskou hruškou?

hruska perCo všechno může skrývat příběh o něčem zdánlivě tak obyčejném jako je hruška? V tomto případě hlavně notnou dávku humoru, napětí, ale i tajemství. Pojďme se svými dětmi prožít společné chvíle a ponořme se do příběhu o hrušce, která nebyla obyčejná, ...

Divadlo

Escorial: Soumrak padá na královský hrad!
Image29. únor je magické datum. Je jednou za čtyři roky a přímo vybízí k výjimečným událostem. Jednou z nich rozhodně byla premiéra inscenace Escorial: Soumrak padá na královský hrad!, debutové představení divadla J...

Film

Zůstaly jen atomy věčnosti

atomy 200O krátkých filmech sotva nalezneme nějaké souhrnnější pojednání. Bývají zpravidla spojovány s dokumentární, případně animovanou tvorbou, ale nalezneme mezi nimi i snímky hrané. Když Lucie Česálková své knize Atomy věčnosti vtiskla podtitul Český k...