Sakra čakra: Nebe nebo

Sakra čakra: Nebe nebo

nebe nebo 200V nakladatelství Pointa vyšla velmi zajímavá kniha Petra Neckáře s názvem Nebe nebo.

Kniha mě zaujala ukázkou, kde byly hrdinovy myšlenky připodobněny k plavajícím akvarijním rybičkám. Když jsem si v anotaci našla spojení sakra čakra, věděla jsem, že si Nebe nebo musím přečíst!

Hlavní hrdinou je obchodník s uměním a výherce vysoké částky v pokeru, Jobbi. Ten chce v životě pokoj, klid, lásku a nerušit. Touží také po nějaké hormonálně harmonické, mentálně vyvážené ženě. Do cesty se mu připlétá kosmická Maya, která se stává jeho průvodkyní. Vše však není tak jednoduché, on se dostává na černou listinu a málem umírá. Musí tak začít znova a následně se dostává do velmi netradičního prostředí.

„Aspoň by jeho rybičky netrpěly přehnanou samomluvou jako nyní. Horlivě diskutovaly. Jedny se snažily přesvědčit druhé, že se není čeho obávat. Zvláštní chvění na šourku ale jiného názoru, C žádném případě nedoporučovalo si nyní pohrávat se vzpomínkami na nahou a sténající Aiko. Akvárko však mělo vlastní rozum, a tak pár obrazů Jobbimu směle předhodilo.“ (str. 16)

Nebe nebo je velmi zvláštní knihou plnou hodně zajímavých, a především silných myšlenek. Když Jobbi hledá sám sebe, nebo tráví čas rozhovory s Majou a dalšími lidmi, čtenáři je jich spousta servírována. Osobně takové knihy nijak nevyhledávám, ale tady mi to vše sedělo a příběh jsem hltala. Podařilo se mi na něj naladit a nechávala jsem jej na sebe působit a plynout. Asi si to každý musí zažít. Já se nejen v závěru i dobře zasmála a musím říct, že jsem dlouho nic takového nečetla.

Petr Neckář v současné době žije v Centru meditace a přírodního učení Sklenářka, kde poznává sám sebe a podporuje prostor pro spirituální praxi a společný rozvoj. Po rituálech se silnými přírodními psychedeliky je fascinován vědomím a kosmickou hrou, kterou sníme sami v sobě. Baví ho zkoumat podstatu reality a je velmi zaujat možnostmi toho, jak svým stavem bytí můžeme ovlivnit vlastní prožitky a jejich vnímání. Psaní mu poskytuje notnou dávku sebereflexe a možnost proměnit hlas v hlavě, který jede od rána do večera, v něco smysluplného.

nebe nebo

Nebe nebo
Autor: Petr Neckář
Žánr: beletrie
Nakladatelství: Pointa
Rok vydání: 2021
Počet stran: 320

Rozhovor s velkou hvězdou Sunday Music Jamu

vinnie-james 200Velkou zahraniční hvězdou festivalu Sunday Music Jam je folkový zpěvák Vinnie James. Jeho myšlenky by se mohly tesat do kamene a takového nadšence do České republiky byste mohli hledat dlouho. Ostatně, posuďte sami!

...

Romantické duše a pejskaři, pozor! Je tu Útěk na venkov

utek na venkov200V květnu vyšel u nakladatelství Cosmopolis další úžasný díl z až pohádkové série Romantické útěky od úspěšné autorky Julie Caplinové. Tentokrát se v knize Útěk na venkov zaměříme na lásku jak člověčí, tak i lásku k nejlepším přátelům ...

Daňová evidence podnikatelů 2018

daň. evidence perexNa světlo světa se začátkem roku dostala publikace Daňová evidence podnikatelů 2018. Jedná se již o 15. vydání doplněné podle aktuálně platných daňových zákonů.

Výhra v loterii změní život každému

altDalší představení v rámci festivalu Střetnutí Stretnutie se Szidi Tobias v čele se konalo ve čtvrtek 24. května. Šlo o komedii Györga Spiroa Prach v provedení slovenského Študia L + S Bratislava.<...

Jaký je styl mediálních dialogů?

styl-medialnich-dialogu 200Rozmluvy s nejrůznějšími osobnostmi, někdy průduchovitě našlehanými celebritami, někdy opravdovými odborníky, slýcháme z rozhlasových vln i televizních obrazovek každodenně. A jistě si každý posluchač mohl povšimnou...