Lest: Brownovka jak vyšitá

Lest: Brownovka jak vyšitá

lest 200V lednu pod taktovkou nakladatelství Ikar v Edici Světový bestseller vyšla další kniha světoznámé a zejména u čtenářek tak oblíbené autorky Sandry Brownové. Detektivní román Lest přináší, napětí, kriminální zápletku a hlavně milostný příběh.

Autorka slaďáren

Sandra Brownová, úspěšná americká spisovatelka, se narodila 12. března 1948 v texaském městě Waco. Vystudovala angličtinu a literaturu, vystřídala řadu profesí: živila se jako herečka, manažerka, modelka a televizní reportérka. K psaní ji přivedla náhoda, ale po úspěchu, který jí vzápětí přinesly první romány, se definitivně rozhodla pro literární dráhu a dnes její dílo zahrnuje desítky bestsellerů. Žije na ranči v Texasu, věnuje se psaní a cestování. Dávno si získala oblibu i u českých čtenářů.

Příběh nepřekvapí

FBI agent Drex Easton se už dlouho věnuje lovu na nechvalně známého sériového vraha, kterého má v hledáčku pod jménem Weston Graham. V průběhu let má na kontě několik mrtvých zámožných žen, které mu sedly na lep a které pro jejich peníze využil. Drex tedy převezme identitu spisovatele na volné noze a pokusí se Westona dostat. Ať na to, že teď vystupuje pod jménem Jasper Ford a má mladou a okouzlující manželku Talii, které Drex jen horko těžko odolává.

Oddechovka, pohodovka

Pokud hledáte oddechové čtení, u kterého nemusíte nijak moc přemýšlet a kde spíš některé věci drhnou a nedávají smysl, ale které v rámci posunutí děje necháte být, tak Lest je vhodnou knihou právě pro vás. Vždyť pokud znáte knihy Sandry Brownové, musí vám být jasné, do čeho jdete. A myslím, že tady se čtenáři dělí na dva tábory – buď knihy autorky odmítají, nebo je naopak vyhledávají a nemohou se dočkat dalšího zářezu. Lest nebyla zlá, jako pohodové čtení posloužila dobře. Takže pokud hledáte něco nekomplikovaného s prvky detektivky a hlavně romance, klidně jděte do toho!

lest

Název: Lest
Autor: Sandra Brownová
Žánr: detektivka, román pro ženy
Originální název: Outfox (2019)
Nakladatelství: Ikar
Rok vydání: 2022, pevná
Počet stran: 416

Arakain se na klubové turné moc těší!

200rozNaše skupina Arakain se na podzim chce vrátit ke kořenům svým turné Thrash Club Tour 2013, jež bude věnováno prvním dvěma album. Jak se kluci připravují a jaký mají názor na atmosféru klubů?

...

Román o divokých devadesátých letech

Kšeftmani a pistolníci 200Devadesátá léta patří v poslední době mezi oblíbená témata. Když se pak nejen na knihu, ale libovolné dílo ještě přidá, že je podle skutečných událostí, měl by být úspěch zaručen.

...

Disney k filmu přináší i knihu s medvídkem Pú

krystufek pu a balonek200V těchto dnech můžete s dětmi zajít do kina na film nazvaný Kryštůfek Robin. To samo napovídá o tom, že nebude chybět ani medvídek Pú a zbytek jeho party. Na vlně tohoto filmu se veze i kniha od Brittany Rubiano nazvaná...

Prostory Roxy a NoD slaví 20 let!

narozeniny roxy be twentyDruhé kulatiny oslaví kluby, jejichž adresa je známá tisícům lidí v celé zemi. Mimořádný věk si žádá mimořádnou oslavu a tou rozhodně program, nazvaný BE TWENTY, je! Svůj program má Roxy i

Populární kultura v českém prostředí

200filmVíce než dvacet příspěvků, které mapují nejrůznější projevy rozličných kulturních odvětví (nejen) v tuzemské kotlině, shrnuje kniha Populární kultura v českém prostoru. Vydalo ji nakladatelství Karolinum a autory textů jsou zpravidla začínající badatelé z...